بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، عصر امروز با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان استانی آغاز به کار نمود.

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، عصر امروز با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان استانی  آغاز به کار نمود.
به گزارش وقایع نیوز / مرجان گودرزی: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان  با حضور بیش از ۶۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۹ استان  کشور با هدف ایجاد بستری مناسب  برای متولیان صنعت ساختمان استان  در جهت بهره برداری مناسب و  تحقق شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) برگزار گردید .

حضور ۴۰ درصدی شرکت کنندگان بومی در نمایشگاه صنعت ساختمان
سلمان قاسمی مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گیلان با اشاره به حضور ۶۰ واحد تو لیدی از ۹ استان در این نمایشگاه  افزود : حدود ۲۰ غرفه معادل ۴۰ درصد از فضای سالنی این نمایشگاه با مشارکت کنندگان بومی تکمیل شده است.
سلمان قاسمی ادامه داد: دراین نمایشگاه تخصصی تولیدکنندگان برتر کشور، تولیداتشان را در زمینه های  مختلف نظیر  سازه های پیش ساخته و مصالح مدرن ساختمانی، شیر آلات، تهویه مطبوع، کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، عایق های مدرن رطوبتی، اعلان حریق و… عرضه می کنند.
وی در ادامه به هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی اشاره کرد و گفت : پیوند بی واسطه میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، خلق فضای رقابتی، همچنین حق انتخاب مصرف کنندگان را می توان از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
صنعت ساختمان یکی از مهم ترین پایه های اقتصادی کشور است
مسعود کاظمی معاون عمران استانداری گیلان در حاشیه این نمایشگاه گفت : صنعت ساختمان به عنوان یکی از مهم ترین پایه های اقتصادی کشور محسوب میشود  که هر روزه ما شاهد پیشرفت های اساسی در حوزه نوآوری، تولیدات، تکنولوژی و خدمات فنی و مهندسی هستیم .
کاظمی هدف از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان را، ارائه توانمندی های این صنعت در سطح استان و جذب نام آوران کشوری با هدف تبادل دانش و اطلاعات و ارتقاء روابط صنعتی و معرفی و اگاه سازی بیشتر سرمایه گذاران، کارآفرینان و مصرف کنندگان عنوان کرد .

ایشان با اشاره به شرایط  حال حاضر و  وجود تنگناها و فرصت های بالقوه و بالفعل که ذر عرصه صنعت ساختمان کشورمان وجود دارد گفت : نمایشگاه ما میتواند مکانی مناسب برای تبادل اطلاعات، عرضه و نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری ها در این حوزه باشد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز ۱۹ اردیبهشت لغایت جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان، پذیرای بازدیدکنندگان محترم می باشد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز ۱۹ اردیبهشت لغایت جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان، پذیرای بازدیدکنندگان محترم می باشد.

مرجان گودرزی /گیلان

مرجان گودرزی: خبر تولیدی