به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز: انتصاب حسین عامریان فرزند بزرگوار شهید از سوی وزیر رفاه به عنوان سرپرست موسسه حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نیز از همین جنس است.

امید به حل مشکلات بازنشستگان فولاد با انتصاب مدیری از جنس بازار سرمایه،‌ تحول در نظام مدیریتی کشور اکنون در رده‌های مختلف وزارتخانه‌ها نیز مشاهده می‌شود که با رویکرد دولت برای رفع مشکلات مردم تحقق می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز: انتصاب حسین عامریان فرزند بزرگوار شهید از سوی وزیر رفاه به عنوان سرپرست موسسه حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نیز از همین جنس است.

با آغاز به کار دولت سیزدهم، ساختار اجرایی کشور نیز پوست‌اندازی کرد و مدیریت آبگوشتیِ ما نمی‌توانیم به مدیریت جهادی ما می‌توانیم تغییر یافت.

در انتصابات دولت دکتر رئیسی علی رغم همه فضاسازی‌های رسانه‌ای می‌توان یک موضوع را مشاهده کرد و آن دادن فرصت به جوانان متخصص، با تجربه و دلسوز انقلاب و نظام است که به دور از باندبازی‌های سیاسی و برای مردم ردای خدمت بر تن می‌کنند.

تحول در نظام مدیریتی کشور اکنون در رده‌های مختلف وزارتخانه‌ها نیز مشاهده می‌شود که با رویکرد دولت برای رفع مشکلات مردم تحقق می‌یابد.

انتصاب حسین عامریان فرزند بزرگوار شهید از سوی وزیر رفاه به عنوان سرپرست موسسه حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نیز از همین جنس است.

او که در مرحله دفاع از رساله دکترای خویش در مقطع دکترای حقوق می‌باشد پیش از این مدیریت مجموعه‌ها و هلدینگ‌های مختلف در حوزه‌های سرمایه‌گذاری از جمله مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری سعدی را بر عهده داشته است.

فعالیت‌های گذشته او تبحر لازم برای بارورسازی سرمایه‌های شرکت‌ها را ایجاده کرده به گونه‌ای که وی به عنوان یکی از مدیران و صاحب نظران حوزه بازار سرمایه، بازرگانی و سرمایه‌گذاری در کشور شناخته می‌شود. این موضوع یعنی انتصاب فردی متعهد و با دانشِ سرمایه‌گذاری در صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، همان چیزی است که این صندوق به آن احتیاج دارد.

در فعالیت‌های اقتصادی آخرین و مهم ترین مرحله توانمندسازی و فرآوری بازار سرمایه است که در نهایت می‌تواند سودهی و رشد اقتصادی را به همراه داشته باشد. صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد یکی از هلدینگ‌های مهم کشور است که توانایی مدیریت آن از افرادی با توانایی‌ها و تجارب هلدینگ داری برمی آید.

تمرکز بر سودرسانی و سودسازی مضاعف و سودآوری شرکت‌ها در فضایی شفاف و سالم مطابق با سیاست‌های دولت سیزدهم از جمله مواردی است که با سابقه حسین عامریان امید به تحول در این صندوق را بیشتر می‌کند.

همچنین تجربه کاری وی در فضای بین‌المللی در سطح منطقه و در کشورهایی مانند عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و … این فرصت را برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف در دوران جدید صندوق فولاد فراهم کرده است.

از سویی دیگر وی از خانواده معزز شهدا می‌باشد به طوری که مادر محترم ایشان همسر و فرزند شهید است و روحیه انقلابی وی باعث شده که به دلیل دست رد زدن به افرادی که خواهان امتیاز از او بودند فضاسازی‌ها و سم پاشی هایی علیه وی صورت بپذیرد.

مشکلات این روزهای صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که مسائلی را برای بازنشسته‌های این صنعت به وجود آورده فعالیت در این صندوق را حساس و خطیر نموده است.

مطالباتی چون برخورداری بازنشستگان فولاد از مستمری بالاتر از خط فقر و درمان رایگان و اصلاح احکام همسان‌سازی حقوق؛ موضوعات جدی هستند که مدیریت جدید این صندوق باید برنامه‌های دقیقی برای آن داشته باشد.

با انتصاب حسین عامریان به مدیریت صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و مهارت وی در حوزه سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از روحیه جهادی امید می‌رود که همسو با سیاست‌های مردمی دولت، این مشکلات نیز مرتفع گردد.