علی زادمهر با  حکم محمد طیب، به‌عنوان مدیر روابط عمومی گروه سینمایی هنر وتجربه معرفی و منصوب شد

انتصاب مدیر روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، علی زادمهر با  حکم محمد طیب، به‌عنوان مدیر روابط عمومی گروه سینمایی هنر وتجربه معرفی و منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد طیب سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه طی حکمی، علی زادمهر را به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات گروه سینمایی هنر و تجربه منصوب کرد.

در حکم سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه خطاب به علی زادمهر بر اطلاع‌رسانی و معرفی ا هداف و برنامه‌های گروه هنر و تجربه، طراحی و نظارت بر برنامه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی رویدادها و فیلم‌ها در حال اکران با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، تعامل با صنوف مرتبط با حوزه تبلیغات و روزنامه‌نگاری و استفاده از ظرفیت‌های صنوف تاکید شده است.

علی زادمهر متولد ۱۳۵۷ است و بیش از ۲۰ سال به عنوان روزنامه‌نگار و منتقد سینمایی در رسانه‌های مختلف قلم زده است. او سابقه مسئولیت در بخش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی جشنواره‌های مختلف سینمایی و پروژه‌های متعدد سینمایی و تلویزیونی را دارد.

زادمهر عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و عضو علی‌البدل هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران است و تاکنون دوبار از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و هیأت مدیره خانه سینما تقدیر شده است.

علی زادمهر همچنین کاگردانی دو فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد.