جلسه شورای اسلامی روز چهار شنبه مورخه   /۶/۱۴۰۳ در محل دفتر شورای اسلامی برگزار شد. این جلسه باموضوع طرح سوال از شهردار شهر جدید «دیزج حسین‌بیگ» شهرستان مرند شروع شد.

جلسه شورای اسلامی روز چهار شنبه مورخه   /۶/۱۴۰۳ در محل دفتر شورای اسلامی برگزار شد. این جلسه باموضوع طرح سوال از شهردار شهر جدید «دیزج حسین‌بیگ» شهرستان مرند شروع شد.

به گزارش وقایع‌نیوز:  احمد سجادی‌فر| علی احسانی: رئیس شورای اسلامی بعد از سلام وعرض ادب چنین شروع کرد: چرا در طول طی یک سال تعطیلی شورای اسلامی شهردار پروژه‌های عمرانی را ادامه داده و تعطیل نکرده‌اید!؟

آقای احسانی افزود:چرا پل سازی کردید! چرا آسفالت‌ریزی کردید؟ چرا جاده سبز را ادامه دادید؟ چرا با خیرین جهت آسفالت‌ریزی و تجهیز مدارس و تملک زمین انجام دادید!؟ و خیلی کارهای دیگر، باید شورا مصوب می‌کرد! اگر شورا تعطیل بود باید شهرداری نیز تعطیل می‌شد.

جوابیه شهردار محترم آقای سیدداوود سیدنژاد در پاسخ به سوالات شورای اسلامی: باعرض سلام و عرض ادب خدمت شورای اسلامی و میهمانان گرامی و خیر مقدم خدمت آقای کاردیده حراست شهرداری و آقای سجادی‌فر مشاور رسانه‌ای شهردار .

کارشهرداری تعطیلی‌بردار نیست و جهت آسایش و رفاه حال مردم باید کارکرد و در جهت پیشرفت آبادانی شهر باید پروژه‌های عمرانی را اجرا نمود حال اگر طی این مدتی که شورا تعطیل بود نمی‌شد کار مردم را بخاطر سهل‌انکاری شورای اسلامی معطل کرد اگر موردی خاصی بود باید شورا دستور توقف عملیات می‌داد که نداده است  و بنده جواب گوی همه عملکرد خود هستم و شورا هست که باید جواب مردم را بدهد که این یک‌سال ‌و ‌اندی کجا بودند.

آقای شهردار گفتند شهردار را بخاطر عدم انجام وظایف ذاتی و  محوله زیر سوال می‌برند نه بخاطر کار شبانه روزی و آبادانی شهر .

آقای سیدنژاد بودجه و تعرفه عوارض محلی  سال ۱۴۰۳ را برای چندمین بار تقدیم شورا کردند که توجهی از سوی شورا به این مسئله نشد.

آقای احسانی گفتند:  از جواب شهردار قانع نشدم واصرار دارم که شهردار باید برکنار شود.

در ادامه آقای فتاحی نیز سخنانی از عملکرد خودشان در ایام دهیاریشان سخنانی گفتند و از جفایی که در حقشان در شهرداری به ایشان شده سخن به‌میان آوردند و حرفی از ادامه پروژه‌ها به‌ میان نیاوردند و ایشان هم‌مثل آقای احسانی راهکار قانونی را بر برکناری شهردار مناسب دانستند.

و در آخر آقای کاردیده و آقای سجادی‌فر از اتحاد شورا و شهردار سخنانی به‌میان آوردند که با مقاومت شورای اسلامی مواجه شدند.

حال قضاوت با مردم عزیز می‌باشد.

سرنوشت ما دست این عزیزان هست.