مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان:بیش از 260 هزار میلیارد ریال خسارت به راه های استان وارد شددر پی ورود سامانه بارشی مونسون و وقوع سیل، بیش از 260 هزار میلیارد ریال خسارت به راه های استان وارد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان:بیش از ۲۶۰ هزار میلیارد ریال خسارت به راه های استان وارد شددر پی ورود سامانه بارشی مونسون و وقوع سیل، بیش از ۲۶۰ هزار میلیارد ریال خسارت به راه های استان وارد شد.
به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت: در پی ورود سامانه بارشی مونسون و وقوع سیل، ۶۰ محور اصلی و شریانی به دلیل ریزش کوه و گل و لای ناشی از طغیان رودخانه ها مسدود شدند که با بکارگیری ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات، ۴۰ گشت راهداری و ۴۰۰ نیروی انسانی تمامی محورهای اصلی بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی ۱۲ محور روستایی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ۲۰ هزار مترمکعب از طول راه های استان ریزش برداری شده است، افزود: در پی وقوع این سیل به ۲۰۰ کیلومتر انواع راه و ۱۰۰ دستگاه ابنیه فنی خسارت وارد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان عنوان کرد: برآورد اولیه خسارت وارده به راه های استان ۲۶۷ هزار میلیارد ریال است.