به گزارش وقایع‌نیوز به نقل ایسنا: تراکتور در اين بازي باتوجه به داشته‌هايش عملکرد نسبتا خوبي داشت اما کمبود نفرات اين تيم مانع بزرگي براي رسيدن‌شان به جمع هشت تيم برتر آسيا بود.

تراکتور ایران حذف شد، زخمي ديگر پیکر فوتبال ایران، تراکتور در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مغلوب النصر شد و از اين رقابت‌ها کنار رفت.

تراکتور ايران امشب (سه‌شنبه) در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف النصر عربستان رفت. اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود النصر به پايان رسيد و تک گل النصر را ابوبکر در دقيقه ۱۱ به ثمر رساند.

به گزارش وقایع‌نیوز به نقل ایسنا: تراکتور در اين بازي باتوجه به داشته‌هايش عملکرد نسبتا خوبي داشت اما کمبود نفرات اين تيم مانع بزرگي براي رسيدن‌شان به جمع هشت تيم برتر آسيا بود.

نيمه نخست

اين ديدار در نيمه نخست با اين که توپ و ميدان بيش‌تر در اختيار النصر بود اما با بازي متعادل دو تيم پيگيري شد. در ۴۵ دقيقه نخست به جز صحنه گل النصر در دقيقه ۱۱، دو تيم چند موقعيت نصفه و نيمه ايجاد کردند که خطر چنداني روي دروازه‌ها به وجود نياورد. نکته قابل توجه اين نيمه خطاهاي پرتعداد تراکتور و النصر بود.

گل النصر روي حرکت دو مهاجم مطرح اين تيم به ثمر رسيد. در صحنه گل، توپ پس از توپ‌گيري النصري‌ها در ميانه ميدان به تاليسکا رسيد و اين بازيکن به پاس درعمق، ابوبکر را در موقعيت تک به تک قرار داد و اين مهاجم کامروني با ضربه‌اي چيپ، دروازه تراکتور را باز کرد. النصر در دقيقه ۴۰ يک موقعيت گل‌زني ديگر هم ايجاد کرد که با خوش‌شانسي تراکتوري‌ها اين توپ به گل تبديل نشد.

نيمه دوم

النصر در همان دقايق ابتدايي نيمه دوم روي حرکت اسيري از جناح چپ، صاحب موقعيت شد اما محمدرضا اخباري شوت ابوبکر را در موقعيت تک به تک به خوبي مهار کرد. اين توپ بعد از مهار اخباري توسط اسيري وارد دروازه تراکتور شد اما داور بازي گل النصر را در موقعيت آفسايد تشخيص داد تا بازي همچنان يک بر صفر باقي بماند.

پس از اين موقعيت بازي به تعادل کشيده شد و تراکتور تلاش کرد که موقعيت ايجاد کند اما تلاش بازيکنان اين تيم بي‌فايده بود و راه به جايي نبردند. در اين حين النصر هم تلاش کرد تا به گل دوم برسد اما دفاع خوب تراکتوري‌ها مانع از رسيدن عربستاني‌ها به هدفشان شد.

اين ديدار تا پايان بازي به همين شکل پيش رفت و در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود النصر به پايان رسيد تا نماينده عربستان به جمع هشت تيم برتر آسيا صعود کند.