به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این کنفرانس با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان نهادها و سازمان های بخش‌های دولتی و خصوصی و با موضوع “روابط عمومی متاورس و استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط عمومی” در تاریخ ۱۴ اسفند ماه جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

تقدیر از روابط عمومی سازمان در زمینه مدیریت روابط رسانه‌ای، روابط عمومی سازمان در هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و نخستین جشنواره ملی مردم داری، موفق به دریافت جایزه مدیریت روابط رسانه‌ای و لوح تقدیر و تندیس مربوطه شد.

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این کنفرانس با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان نهادها و سازمان های بخش‌های دولتی و خصوصی و با موضوع “روابط عمومی متاورس و استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط عمومی” در تاریخ ۱۴ اسفند ماه جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این کنفرانس پروفسور سعید رضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی به موضوع “روابط عمومی آرمانی- واقعی، ذهنی- عینی، فراحسی متاورس، کارکردها و کاربردهای فرامکانی”، دکتر حسن بشیر استاد ارتباطات بین الملل دانشگاه امام صادق به موضوع “مدل جهانی ارتباطات و روابط عمومی ۲۰۲۱”، دکتر حسینعلی افخمی مدیر گروه روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به “استانداردهای آموزش روابط عمومی، دانش، روش و اخلاق حرفه‌ای”، دکتر مریم سلیمی پژوهشگر ارتباطی به موضوع “نگاهی به آینده ارتباطات و تبلیغات در دنیای متاورس” و دکتر احمد یحیایی ایله ای نویسنده و حوزه مدرس حوزه ارتباطات به مبحث “مسئولیت‌های متخصصان روابط عمومی قرن ۲۱” پرداختند.
در بخشی از کنفرانس نیز ویدیوئی از پروفسور فرانک اویت رییس و مدیرعامل سابق موسسه روابط عمومی با موضوع “استانداردهای پژوهش و سنجش روابط عمومی” ارائه شد.
در کنفرانس مذکور، همچنین از جلد اول کتاب “استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط عمومی” تالیف دکتر مهدی باقریان و زهرا بابازادگان رونمایی شد.
تقدیر از دکتر احمد یحیایی ایله ای دارای ۳۰ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای و مولف ۱۶ جلد کتاب تخصصی در زمینه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان چهره ماندگار روابط عمومی ایران، بخش دیگری از این کنفرانس بود.
این گزارش حاکی است همزمان با برگزاری کنفرانس، نخستین جشنواره ملی مردم داری نیز با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابط عمومی ها، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط عمومی ها، شناسایی و معرفی خلاقیت های روابط عمومی ها، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی های کشور در ۲ بخش “مدال‌های روابط عمومی ایران” و “جوایز ویژه روابط عمومی ایران” برگزار شد.