با توجه به سهم گسترده‌ای از تولید ناخالص داخلی که توسط روستاییان رقم می‌خورد، می‌بایست ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ در این حوزه از طریق فرهنگ‌سازی، تولید و انتشار محتوی صوتی و تصویری بر بستر اینترنت تقویت گردد.

تقویت ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ برای روستایین بر بستر اینترنت، با توجه به سهم گسترده‌ای از تولید ناخالص داخلی که توسط روستاییان رقم می‌خورد، می‌بایست ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ در این حوزه از طریق فرهنگ‌سازی، تولید و انتشار محتوی صوتی و تصویری بر بستر اینترنت تقویت گردد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از دفتر بسترسازی تسهیل تجاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، در سی و هفتمین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی، آقای مرادحسینی مدیرعامل هلدینگ فرهنگی و هنری «رسانه سنتر» به بیان فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت خود پرداختند.

آقای مراد حسینی ابتدا توضیح دادند هلدینگ رسانه سنتر مجموعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است که از سال ۱۳۸۵ در زمینه‌های فیلم، سریال و مستند در سینما و تلویزیون، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، مدیریت و مشاوره رسانه‌ای، اطلاع رسانی و روابط عمومی، استودیو و پشتیبانی فنی، طراحی و راه اندازی سایت و اپلیکیشن، تولید محتوی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، راه اندازی پایگاه‌های خبری و تلویزیون‌های اینترنتی، طراحی و چاپ و همچنین آموزش در این بخش‌ها فعالیت داشته است. از بین فعالیت‌های این مجموعه روستا تی وی، یک رسانه تخصصی روستایی و اولین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور، در زمره مجموعه صنایع خلاق با مجوز رسمی صدا و سیما(ساترا) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد. روستا TV با تولید و انتشار محتوای با کیفیت رسانه‌ای، بستر مطمئنی را برای تسهیل خدمات مورد نیاز روستاییان، نمایش ظرفیت‌های پیدا و پنهان روستاها و عرضه محصولات وخدمات روستایی به عموم مخاطبان را فراهم می‌کند.

آقای مراد حسینی با اشاره به سهم گسترده روستاییان در تولید ناخالص داخلی اظهار داشتند در سال‌های اخیر از یک سو روستاها به عنوان عرصه تولید محصولات سالم و از سوی دیگر سبک زندگی روستایی به‌عنوان یک محتوا و محصول جذاب، بستر بکری را برای سرمایه‌گذاری و رونق تجارت فراهم کرده است اما متاسفانه فعالیت محدود کسب‌وکارهای نوآور و افراد با ذهنیت اقتصادی و تجاری در این حوزه سبب شده است به‌نحوی که شایسته است شاهد رونق تجارت الکترونیکی روستایی به‌عنوان مهمترین بستر جذب مخاطب در عصر حاضر نباشیم. ایشان با قدردانی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای مدنظر قراردادن تقویت تجارت الکترونیکی روستایی، آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود را به‌منظور فرهنگ‌سازی و بسترسازی تجارت الکترونیکی روستایی اعلام داشتند.