به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز: مدیر عامل چادرملو همچنین با اشاره به اینکه چادرملو تنها در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است گفت: در حال حاضر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی در حال اجرا و آغاز دارد که بی تردید توسعه اقتصادی استان را بدنبال خواهد داشت.

حدود ۷۰ درصد از موجودی مالی شرکت چادرملو در بانک‌های استان یزد در گردش است، مهندس ناصر تقی‌زاده مدیر عامل چادرملو در جلسه کارگروه اقتصادی استان یزد با اشاره به حجم بالای گردش مالی شرکت چادرملو در تامین ملزومات و کالاهای مصرفی در استان یزد افزود : چادرملو سالانه بالغ بر ۵۰ هزار نوع کالای داخلی خریداری می کند و حدود ۷۰ درصد از موجودی مالی شرکت در بانک‌های استان یزد در گردش است و این اقدامات، موجب رونق قابل توجه استان در فضای کسب و کار گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز: مدیر عامل چادرملو همچنین با اشاره به اینکه چادرملو تنها در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است گفت: در حال حاضر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی در حال اجرا و آغاز دارد که بی تردید توسعه اقتصادی استان را بدنبال خواهد داشت.

مهندس تقی زاده افزود: برای اجرای پروژه های در دست اقدام علاوه بر منابع داخلی شرکت نیازمند ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع بانکی هستیم که مقرر شده است از طریق شکل گیری کنسرسیوم بانکی کشور تامین گردد.

در این جلسه که به ریاست استاندار یزد و با حضور مدیران بانک‌ها و ۳۵ شرکت معدنی استان برگزار گردید، برخی مدیران بانکی از حمایت‌های شرکت چادرملو در انتقال حساب‌های خود به شعب استانی تقدیر کردند.