حسین مدرس خیابانی جای چه کسانی را تنگ کرده است!؟،در چند روز اخیر یک خبرگزاری اصولگرا با انتشار فیش حقوقی تیرماه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید؛ موضوع “نجومی بگیران” را مطرح و سعی در ترور شخصیت یک مدیر صنعتی موفق داشته است.

حسین مدرس خیابانی جای چه کسانی را تنگ کرده است!؟،در چند روز اخیر یک خبرگزاری اصولگرا با انتشار فیش حقوقی تیرماه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید؛ موضوع “نجومی بگیران” را مطرح و سعی در ترور شخصیت یک مدیر صنعتی موفق داشته است.

اما “حسین مدرس خیابانی” جای چه کسانی را تنگ کرده و پشت پرده ی این جنگ رسانه ای و ترور شخصیت در فضای مجازی چیست؟

به گزارش وقایع نیوز به نقل از “اقتصاد سالم”، متاسفانه مدت هاست که فرهنگ “ترور شخصیت” برای از میدان بِه دَر کردنِ رقبا در عرصه سیاسی ایران، ریشه دوانده است.

سابقه این قبیل ترورهای شخصیت را می توان از ابتدای انقلاب و شایعات ساخته شده برای بزرگانی همچون شهید بهشتی مبنی برای ارتباط با آمریکا تا کنون، مشاهده کرد که جدیدترین نمونه آنها “حسین مدرس خیابانی”، مدیرعامل موفق گروه مدیریت سرمایه گذاری امید است که در نیمه اول سال جاری میزان سودآوری این هلدینگ معدنی را با رشد ۹۷ درصدی به ۹۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسانده و پیش بینی می شود این میزان تا پایان امسال به ۲۰ هزار میلیارد تومان برسد.

در مورد فیش حقوقی تیرماه مدرس خیابانی را که به همراه معوقاتِ حق ماموریت، اضافه کار و کارانه ۴ ماه قبل وی بوده است را منتشر و برجسته کرده و در دسته “حقوق های نجومی” قرار داده است در حالیکه طبق توضیحات این شرکت؛ رقم دریافتی مستمر و ماهیانه مدرس خیابانی کمتر از نصف رقم ۷۰ میلیون تومان قید شده در فیش حقوقی تیرماه، یعنی حدود ۳۵ میلیون تومان است.

این جوسازی و ترور شخصیت رسانه ای آن هم در قبال یک مدیر موفق صنعتی در حالی ست که شنیده می شود با توجه به عملکرد و سوابقِ مدرس خیابانی؛ وی هم اکنون جزو گزینه های جدی تصدی چند سِمَت مهم اجرایی در کشور است.

در چنین شرایطی به نظر می رسد دستگاهِ “ترور شخصیت برای از میدان به در کردن رقبا” باز به کار افتاده است و این بار دشمنان و رقبای حسین مدرس خیابانی که سوژه ی دندان گیری در زندگی و کارنامه ی وی برای تخریب و از میدان به در کردن اش نیافته اند؛ ناچارا فیشِ حقوقیِ تیر ماه وی که به دلیل همراه بودن با چند ماه حق ماموریت، اضافه کار و کارانه معوق، ۲ برابر رقم معمول بوده است را دستمایه تخریب و ترور شخصیتِ او قرار داده اند!

اما اتفاقا همین مسئله سندی بر پاکدستی، سلامت و شایستگیِ حسین مدرس خیابانی برای تصدی سِمَت ها و پست های بالاتر است زیرا اگر وی کوچک ترین مشکل و انحرافی در مدیریت هلدینگ بزرگی همچون شرکت سرمایه گذاری امید آن هم با سودآوری هزاران میلیارد تومانی داشت؛ مخالفان و رقبایش به جای انتشار فیش حقوقی تیرماه وی! اسناد تخلفاتش را رسانه ای و افشا می کردند.

بنابراین به نظر می رسد براساس ضرب المثل قدیمی “عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد”؛ حسین مدرس خیابانی هم اکنون با نورافکن هایی که به زندگی و کارنامه کاری اش تابانده شده و خروج سرافرازانه اش از این بررسی ها؛ شایستگی بیشتری برای برعهده گرفتن مسئولیت های بالاتر دارد.