به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از اکوپرشین: علیرضا کیهان‌پور، روزنامه نگار بخش کشاورزی: خوشا به سعادت کسانی که علاقه به مطالعه داشته و مرور تاریخ موجب بالندگی و آموختن درس‌ها و آموزه‌هایشان شده و به دانش و تجربیات خود می‌افزایند ودر تحلیل مسائل تخصصی رسانه‌ای به یک جامع نگری نسبی ونه مطلق رسیده‌اند.

در روستاها گوسفند تاجیکی، ماکان گله‌دار زیاد دیده‌ایم، در تمام سال‌های زندگی ام فقط یک سرمایه داشته ام وآن هم نوشتن و نگارش بوده است و بی‌توقع آنچه که از منشور ورفتار اخلاقی آموخته ام در بخش تخصصی به جامعه هدف بخش کشاورزی و مجموعه وابسته آن عرضه داشته و اگر صدها یادداشت و مقاله از نظر خوانندگان خوب ارزیابی شده باشد، نه سعادت حمایت داشته ونه تشکر اما زمانی که با یک شیب ملایم یک درد و مشکل را واکاوی می‌کنیم موج انتقاد، تهدید، تهمت، غیبت و شکایت را شاهد هستیم که کار مومنانه، مسوولانه و اخلاقی پسندیده‌ای هرگز نیست و نخواهد بود.

به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از اکوپرشین: علیرضا کیهان‌پور، روزنامه نگار بخش کشاورزی: خوشا به سعادت کسانی که علاقه به مطالعه داشته و مرور تاریخ موجب بالندگی و آموختن درس‌ها و آموزه‌هایشان شده و به دانش و تجربیات خود می‌افزایند ودر تحلیل مسائل تخصصی رسانه‌ای به یک جامع نگری نسبی ونه مطلق رسیده‌اند.

قامتمان به خضوع در مقابل مخاطبان خمیده شده وبا دوستی و محبت فقط با سرمایه نوشتن که فاقد هر نوع انتفاع و ماهیت کاسب کارانه است تازنده هستیم به امید حق خواهیم نوشت و شاید برخی نیز به علت ترک فعل وظایف، تنگ نظری و عجولانه قضاوت کردن به امثال ما اصحاب رسانه تهمت و افتراء و در غیاب شخص مورد نظر نسبت‌های خلاف واقع داده و همین نوشته‌های رایگان، حمایتی و غیرانتفاعی را هم بر نمی‌تابند.

اما جنتلمنی و شخصیت والای وزیر سابق بخش کشاورزی جناب آقای دکتر کاظم خاوازی که در مساله مشکلات دام وطیور بیشترین مقالات ویادداشت انتقادی اما محترمانه و همراه با پیشنهادات را تقدیم ایشان کردم در روزهای پایانی وزارتی خود با اهدای لوح تقدیر در واقع از دیدگاه فاخر و انتقاد پذیر خودش رونمایی واز نگارنده سپاسگزاری کرد که هرگز فراموش نخواهد شد و آموزه‌های اخلاقی و رفتاری دکتر خاوازی در عمل به منصه ظهور و حضور به زیبایی رقم خورد و ثبت تاریخی شد.

از اینجانوع تفکر و فرهنگ تکریم واحترام به زیردستان گمنام ودر فکت مکتوب به یک خدمتگزار بازنشسته، به بار نشسته که به قول معروف بازی را که وا دادی و باختی!!! حداقل اخلاق را نباز!!! Fair Play بازی کردن شخصیت، اتیکت و جنم و جرات و شهامت می‌خواهد داد ولو این که بازی را باخته باشی.

در تاریخ بسیارماکان گله دار گوسفند با نژاد تاجیکی دیده‌ایم که گذشت و رفت اما تمامی اعمال مدیریت‌های شتابزده، احساسی وبی تدبیری‌ها برای تحقق رویاهای کسی که هرگز در دوران بازنشستگی هم به خواب نمی‌دیدند که در جایی قرار گیرند که شایسته و بایسته یک جایگاه موقت باشند، فقط خاطرات آنان به گله‌داری ماکان گوسفنددار نژاد تاجیکی لینک و شاید در آینده موجب عبرت و صحت این تحلیل را که قبلا رخ داده است و پس از گذشت زمان شاید موجبات درس گرفتن از آزمون و خطاهای مدیریتی باشد البته تاکید می‌شود شاید…

می نویسیم پس هستیم ولی تاکنون با نام مستعار که چرک ترین روش هاست و حتی در مورد رستم و سهراب و افراسیاب شاهنامه فردوسی و دیوان ایرج میرزا هم ننوشته‌ایم که مورد عتاب ، تهمت ، غیبت و تهدید قرارگیریم، زیرا بی تعارف ؛ شفافیت و دیوار شیشه‌ای آرمان م ا است و مکتوبات ارائه شده نگارنده بارکد و شناسه رهگیری داشته و هرگز برای ما وسیله، هدف را توجیه نخواهد کرد.

  • منبع خبر : https://ecopersian.ir/