به گزارش وقایع نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در آئین تکریم استاندار کرمان گفت: در تعیین استاندار اختیارات قانونی بر عهده دولت است اما پاکدستی و اهل کار باشد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: هیچ اولویتی در کشور مهمتر از رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در آئین تکریم استاندار کرمان گفت: در تعیین استاندار اختیارات قانونی بر عهده دولت است اما پاکدستی و اهل کار باشد، شاخص های امنیتی، اقتصادی و اجتماعی ظرف ۶ ماه ارتقا دهد و همچنین از ظرفیت نیروهای انقلابی که چند سال کنار گذاشته شده بودند، استفاده کنند از شروط نماینده‌های استان کرمان در مجلس برای انتخاب استاندار بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: ما هیچ کوتاهی از زینی‌وند ندیدیم و اقدامات خوبی در عرصه اقتصادی انجام دادند.

وی بیان کرد: شورای راهبردی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان کرمان تشکیل شده است و همه ارکان نظام و موثر در استان در این شورا عضو هستند و بخش عمده ای از اسناد توسعه استان آماده است و دکتر فداکار از آنها استفاده کند.

پورابراهیمی هیچ اولویتی در کشور را مهمتر از رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندانست و عنوان کرد: بخش عمده‌ای از طرح‌خای بزرگ اقتصادی استان در همین دوران کوتاه استانداری زینی‌وند برنامه ریزی و ساختارها طراحی شد. برای شهر کرمان حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تصویب شده داریم که ظرف دو سه ماه آینده عملیاتی می‌شوند و در سطح استان این چنین است.

وی اظهار کرد: بخشی از اختیارات شورای معادن در استان‌ها حذف شده است.

پورابراهیمی عنوان کرد: مردم درباره نرخ ارز ترجیحی، کالاهای اساسی اطلاع ندارند و این باعث هجمه‌های دشمنان شده است و این به دلیل عدم اطلاع‌رسانی دولت بوده است لذا شورای هماهنگی اقتصادی دولت باید احیا شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره اصلاح ساختار نظام اقتصادی کشور، اظهار کرد: انتظار ما از تیم اقتصادی دولت، تلاش بیشتر است.

وی در پایان اظهار کرد: شاهد بهبود شاخص‌های اقتصادی هستیم.