٢٨٠ واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب‌دیده از زلزله سال ٩٩ استان کهگیلویه و بویراحمد با تسهیلات ارزان قیمت بانک صادرات ایران بازسازی می‌شوند. به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، ١٧٠ واحد مسکونی شهری و ١١٣ واحد مسکونی روستایی آسیب‌دیده از زلزله سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش […]

 ٢٨٠ واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب‌دیده از زلزله سال ٩٩ استان کهگیلویه و بویراحمد با تسهیلات ارزان قیمت بانک صادرات ایران بازسازی می‌شوند.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، ١٧٠ واحد مسکونی شهری و ١١٣ واحد مسکونی روستایی آسیب‌دیده از زلزله سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ١٣٠ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود ٤ و ٥ درصدی بازسازی خواهند شد.

سقف تسهیلات بازسازی هر واحد مسکونی در قالب این طرح در مناطق شهری این استان ٥٠٠ میلیون ریال با نرخ ٥ درصدی و ٤٠٠ میلیون ریال در مناطق روستایی با نرخ سود ٤ درصدی درنظر گرفته شده است.

مدت بازپرداخت این تسهیلات پانزده ساله به صورت سه سال مشارکت مدنی و ١٢ سال دوران فروش اقساطی در نظر گرفته شده است.

تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده مذکور در حالی با سهولت در اختیار آسیب‌دیدگان قرار خواهد گرفت، که بازسازی و نوسازی مسکن روستایی با تسهیلات بانک صادرات ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های گذشته به طور پیوسته در دستور کار مدیریت شعب بانک در این استان قرار داشته است.