همزمان با فرارسیدن چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید ، آیت اله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، ویژه برنامه ادبی هنری در قالب محفل شعر با عنوان "ماه در مِه" با حضور شعرا و هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار می شود.
همزمان با فرارسیدن چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید ، آیت اله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، ویژه برنامه ادبی هنری در قالب محفل شعر با عنوان “ماه در مِه” با حضور شعرا و هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار می شود.
به گزارش وقایع نیوز و به نقل از حاشیه سود، این برنامه به همت فرهنگسرای سلامت و با مساعدت و مشارکت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همراهی شاعران، علاقمندان و هنرمندان روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
براساس این خبر در این برنامه که به منظور پاسداشت تلاش ها و خدمات ارزنده آیت اله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان برگزار می شود، هنرمندانی همچون رضا یزدانی، قادر طراوت پور و … روشنگر این محفل ادبی خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سلامت از دیگر بخش های این رویداد ادبی می توان به رونمایی از اثر هنری دیجیتال استاد صدر نام برد.
در ادامه نیز با حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور قطعات موسیقیایی که در وصف شهدای خدمت تنظیم و ارائه شده اجرا خواهد شد.
سوگواره ادبی “ماه در مِه” ویژه بزرگداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور فقید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت روز یکشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۷ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در میدان الغدیر ، خیابان دلاوران ، خیابان آزادگان شمالی ، جنب شهروند آزادگان مراجعه و یا با شماره تلفن ۷۷۲۷۷۷۱۱ تماس بگیرند.