مسدود شدن 9 محور مواصلاتی در سیستان وبلوچستان در پی بارش‌های اخیر در مناطق جنوبی کشور به‌ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان ۹ محور مسدود شد.

مسدود شدن ۹ محور مواصلاتی در سیستان وبلوچستان در پی بارش‌های اخیر در مناطق جنوبی کشور به‌ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان ۹ محور مسدود شد.
به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان غلامعباس بهرامی‌نیا مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران این سازمان گفت: طی بارش های روز گذشته در مناطق جنوبی کشور به ویژه جنوب سیستان وبلوچستان ۹ محور مواصلاتی در این بخش به دلیل طغیان رودخانه ها مسدود شد که از این تعداد سه محور بازگشایی شده و بعد ازفروکش کردن آب مابقی ۶ محور بازگشایی می شود.

به گفته بهرامی نیا هم اکنون ۲۴ ساعته سازمان راهداری با ۱۲۰ اکیپ، ۳۳۰۰ نیرو و ۲۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات در سه استانی که هشدار قرمز صادر شده در حال آماده باش هستند .

وی افزود: محورهای قصر نیرو نیک شهر اصلی و محورهای زرآب و چاهان و ایران و جلگه به دلیل طغیان رودخانه ها مسدود هستند و بازگشایی کامل بستگی به تداوم بارش ها دارد و باید منتظر بمانیم تا همکاران نسبت به بازگشایی محورها اقدام کنند.

شایان ذکر است پیش از این سازمان هواشناسی هشدار سطح قرمز برای تشدید بارش ها در نواحی جنوبی کشور صادر کرده بود.