مهندس اسلامی: تدبر و تفکر در قرآن راه سعادت و پیشرفت است مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران شامگاه سه شنبه 30 فرودین‌ماه با حضور در بیست ونهمین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) به بازدید از بخش ها و غرفه های مختلف این نمایشگاه پرداخت.

در بازدید از بیست ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛

مهندس اسلامی: تدبر و تفکر در قرآن راه سعادت و پیشرفت است
مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران شامگاه سه شنبه ۳۰ فرودین‌ماه با حضور در بیست ونهمین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) به بازدید از بخش ها و غرفه های مختلف این نمایشگاه پرداخت
.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، معاون رییس جمهور در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه قرآن همه وجود و هستی ما است، اظهار داشت: برای اینکه با قرآن زندگی کنیم، بایستی آن را بفهمیم و برای اینکه خوب بفهمیم باید خیلی خوب بتوانیم بخوانیم. تدبر و تفکر در قرآن فرصت می خواهد. کسانی که در این حوزه کار می کنند باید پرحوصله و صبور باشند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: نمایشگاه قرآن کریم به عنوان یک نیاز ضروری روز باید در زندگی و جان و دل مردم اثرگذار باشد. خودش را با فناوری روز منطبق کند و انتقال مفاهیم و تبیین آن برای مخاطبان و سنین مختلف با استفاده از زبان هنر و بیان شیوا دنبال شود.
وی افزود: در فرهنگ سازی قرآن کریم، استفاده از تمامی ظرفیت ها و فرصت های موجود که برای انتقال مفاهیم روی فرهنگ همه اقشار جامعه تاثیرگذار باشد، بسیار حائز اهمیت است. بکارگیری ظرفیت های فناوری اطلاعات و دیجیتال فوق العاده برای انتقال مفاهیم موثر است. بیش از هر زمانی نیازمند آن هستیم که مفاهیم قرآن را با زبان ها و شیوه های مختلف به دل و جان مردم بخصوص نسل جدید بنشانیم و کار در این حوزه باید گسترده باشد. نباید در این کار تاخیر بشود.