در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید. به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، نخستین دوره “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” با حضور شرکتها و سازمانهای بزرگ اقتصادی و تجاری کشور، با هدف “کمک به اعتلای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها […]
در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید.
به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، نخستین دوره “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” با حضور شرکتها و سازمانهای بزرگ اقتصادی و تجاری کشور، با هدف “کمک به اعتلای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها و بهینهسازی آنها” در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد و در این مراسم ” نشان عالی مسئولیت اجتماعی” از سوی هیات داوران به بیمه ایران اهدا گردید.
مهمترین اقدامات این رویداد عبارت از “ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمانهای فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو”، “برگزاری دو کارگاه آموزشی درون و برون سازمانی” و “انتشار ویژهنامه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” بود.
گفتنی است: مسئولیت اجتماعی یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیادهسازی آن برعهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فراسازمانی میاندیشد و کمک میکند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.
شرکت سهامی بیمه ایران در چارچوب ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود به ویژه در دوران سخت شیوع کرونا و تلاش همگانی برای مهار آن، علاوه بر اهدای یک دستگاه سی تی اسکن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نسبت به طراحی بیمه مخصوص مدافعین سلامت کشور، تفاهمنامه با انجمن خیرین مدرسهساز و ارسال تجهیزات و مخازن آبرسانی برای مناطق محروم خوزستان نیز اقدام نموده است.
Thursday, 28 March , 2024