‎رئیس جمهور منتخب در صحن مجلس گفت : بنده ‎معتقدم که می توان با تمام کوشش و در نظر گرفتن مسیر مشخص و هم راستا با همبستگی و همسو بودن راه حل مشکلات موجود در زندگی مردم را پیدا و حل کنیم.

هیچ دغدغه و مسئولیتی جز رفع مشکلات مردم ندارم، ‎رئیس جمهور منتخب در صحن مجلس گفت : بنده ‎معتقدم که می توان با تمام کوشش و در نظر گرفتن مسیر مشخص و هم راستا با همبستگی و همسو بودن راه حل مشکلات موجود در زندگی مردم را پیدا و حل کنیم.

به گزارش وقایع‌نیوز: نرگس آذرپیوند| ‎مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب امروز یکشنبه (۳۱ تیرماه) با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و به دعوت دکتر قالیباف رئیس مجلس در جایگاه سخنگاه ایستاد و گفت : تنها با همکاری و همفکری همه جانبه در تمامی حوزه ها قادر به ایجاد راهی برای حل بحران های ایجاد شده هستیم ‌و پاسخگویی به مشکلات مردم وظیفه ماست.

‎پزشکیان ادامه داد: پاسخگویی به بحران مردم وظیفه و الویت من است و مسئول شده‌ام که گره از موانع و مشکلات کسانی که به من اعتماد کرده‌اند باز کنم.

‎و به دلیل رای که مردم دادند، تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با کمک تمامی مسئولان و تصمیم‌گیران در کشور پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

‎پزشکیان با اشاره به بخشی از فرمایشات امام اول شیعیان خاطر نشان شد: اگر پست، مقام، پول و قدرت ما را گول نزد، در آن زمان می‌توانیم حق بگوییم و با ظالم دشمنی کنیم و در برابر ظالم بایستیم و یار و یاور مظلومان باشیم. این اعتقاد آن چیزی است که در باور ما وجود دارد و زمینه‌ساز جامعه‌ای است که در آن برابری و عدالت و انصاف حکم فرما شود.

‎وی تاکید کرد که: این انتخاب هیچ تغییری به غیر از افزایش بار مسئولیت به دوش ایشان نداشته و نیازمند همکاری همه‌جانبه تمامی نمایندگان و مسئولین برای خدمت‌گذاری هرچه بهتر به مردم هستند.

‎رئیس جمهوری منتخب در آخر اذعان کرد: امیدوارم خداوند کمک کند که شرمنده مردم نشویم و بتوانیم هر چیز که تمامی رسانه‌های معاند تلاش داشتند که مردم را از آمدن به پای صندوق رای منصرف کنند و مردم با حضور خود این توطئه را پوچ کردند و دست همراهی به ما دادند را روسفید کنیم و مشکلات را باهم پشت سر بگذاریم و در آخر از رئیس مجلس به خاطر همکاری‌های همسو تشکر کردند.