نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات در این دوره برای رضای خدا و رضای مردم هم که شده جناح های سیاسی را کنار گذاشته و هدف اصلی هر یک از آنان حل مشکلات مردم با ارائه برنامه باشد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، وعده‌های توخالی کاندیداها، احمد مرادی با اشاره به طیف هایی که داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند و پیش بینی از آرایش سیاسی کاندیداها، بیان کرد: در وهله اول تاکید من به همه مردم این است که با شور و منطق وارد عرصه انتخابات شوند و مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند. آرزوی همه ملت ایران این است که بتوانیم با انتخابات با صلابت، آینده خوبی را برای کشور تضمین کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور امروز دارای مشکلات فراوانی است، ولی عدم استقبال از انتخابات راهی برای حل مشکلات نخواهد بود.

مرادی گفت: کاندیداهایی که از طیف های مختلف این توانایی و ظرفیت را در خود دیده و به صحنه آمدند باید اجازه دهند پس از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان، انتخاب گر اصلی مردم باشند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کاندیداها باید از سر دادن شعارهای بی جهت و وعده هایی که توانایی اجرای آن را ندارند پرهیز کنند. مردم ما دیگر سرخورده شدند که اینقدر شعار و وعده های توخالی از کاندیداها شنیدند. فردی باید بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که از همین الان تکلیفش را با خودش روشن کرده باشد و برای حل مشکلات مردم بدون نگاه سیاسی و جناحی برنامه داشته باشد.

مرادی در پایان تاکید کرد: امروز وضعیت اقتصاد کشور نیاز به یک جراحی عمیق دارد. از نظر بنده در این دوره برای رضای خدا و رضای مردم هم که شده نامزدها جناح های سیاسی را کنار گذاشته و هدف اصلی هر یک از آنان حل مشکلات مردم با ارائه برنامه باشد. بعد هم هر فردی که رئیس جمهور شد از مدیران توانمند و خوش نام و جوان برای حل مشکلات استفاده کند.

وعده‌های توخالی کاندیداها