به گزارش پایگاه خبری وقایعنیوز به نقل از دیجیاتو: کاملترین یا به قول ما ایرانیها نسخه فول هم ۴۲,۵۵۰ دلار قیمتگذاری شده است. این ارقام به ترتیب معادل تقریبا یک میلیارد و هشتاد میلیون و یک میلیارد و دویست و سی و سه میلیون تومان هستند، البته اکنون در لحظه نگارش مطلب!
قیمت نیسان ماکسیما ۲۰۲۲ تعیین شد، نیسان لیست قیمت مدل ۲۰۲۲ از سدان محبوب و پرطرفدار ماکسیما را منتشر کرد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت، مدل پایه ماکسیما ۲۰۲۲ با پرداخت ۳۷,۲۴۰ دلار قابل خرید خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری وقایعنیوز به نقل از دیجیاتو: کاملترین یا به قول ما ایرانیها نسخه فول هم ۴۲,۵۵۰ دلار قیمتگذاری شده است. این ارقام به ترتیب معادل تقریبا یک میلیارد و هشتاد میلیون و یک میلیارد و دویست و سی و سه میلیون تومان هستند، البته اکنون در لحظه نگارش مطلب!
مدل پایه ماکسیما با کد SV شناخته میشود. همانطور که اشاره کردیم، این تریم ۳۷,۲۴۰ قیمت دارد و از مشخصات اصلی آن باید به مواردی مثل رینگهای آلومینیوم-آلیاژی ۱۸ اینچی با جدارههای رنگی، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم دستی زاویه، غربیلک فرمان چرمی، تایرهای چهار فصل ۲۴۵/۴۵، چراغهای LED و چراغهای روشنایی در روز، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر، تزئینات کرومی کابین و دوربین دید عقب اشاره کنیم.
یک پله بالاتر تریم SR قرار دارد. این تریم ۴۲,۴۰۰ قیمتگذاری شده و ویژگیهای آن عبارتند از: پوشش چرم آلکانتارا و گرمکن برای غربیلک فرمان، پدالهای تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم تعلیق اسپرتتر، رینگهای ۱۹ اینچی براق، مهشکنهای LED، مونروف پانورامیک با دو پنل، سیستم صوتی Bose با ۱۱ اسپیکر، صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده و سیستم دید هوشمند به اطراف.
اما قویترین تریم ماکسیما ۲۰۲۲ یعنی پلاتینوم با پرداخت ۴۲,۵۵۰ قابل خرید است. این تریم از نظر تجهیزات اشتراکات فراوانی با تریم SR دارد، ولی به اندازه آن اسپرت نیست. به عبارتی نیسان با تریم پلاتینوم افرادی را نشانه گرفته که به دنبال کابینی لوکستر هستند تا رانندگی اسپرت و هیجان انگیز. صندلیهای چرمی با منافذ مشبک، ورود و خروج خودکار، زیرآرنجی گرمشونده، برفپاککنهای حساس به باران و امکان تنظیم برقی فرمان از جمله مشخصات ماکسیما پلاتینوم هستند.
ناگفته نماند تمامی تریمهای مختلف نیسان ماکسیما به یک موتور ۳.۵ لیتری V6 مجهز هستند. این موتور ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۴ نیوتن متر گشتاور دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو هم به گیربکس XTRONIC CVT محول شده است. این سدان ژاپنی در تمامی تریمها از ضربهگیرهای تعلیق ZF Sachs و سیستم کنترل داینامیک نیسان بهره میبرد.
Wednesday, 30 October , 2024