رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه:اجرای عملیات روکش آسفالت گرم راه روستایی تاج ملکی شهرستان گناوه اجرای عملیات آسفالت گرم راه روستایی تاج ملکی به طول 5 کیلومتر در شهرستان گناوه اجرایی شده است .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه:اجرای عملیات روکش آسفالت گرم راه روستایی تاج ملکی شهرستان گناوه اجرای عملیات آسفالت گرم راه روستایی تاج ملکی به طول ۵ کیلومتر در شهرستان گناوه اجرایی شده است .
به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابوالحسن علوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: اجرای عملیات آسفالت گرم راه روستایی تاج ملکی به طول ۵ کیلومتر در شهرستان گناوه اجرایی شده است .

وی در بازدید از اجرای عملیات آسفالت این محور گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی عبور روستاییان و افزایش ایمنی سفردر راه های روستایی پروژه آسفالت راه روستایی تاج ملکی به طول ۵ کیلومتر اجرایی شده است.

علوی افزود: پروژه آسفالت راه روستایی تاج ملکی از پروژه های طرح ملی ابرار در کشور هست که برای اجرای این عملیات ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه تصریح کرد: راه روستایی تاج ملکی با ۵/۷ عرض، زیرسازی مناسب و ۶ سانت ضخامت آسفالت از استاندارد و ایمنی لازم برخوردار است.

علوی گفت: عملیات احداث و آسفالت راه روستایی تاج ملکی در تداوم نهضت آسفالت سازی راه های روستایی بالای۵۰ خانوار درگناوه اجرایی شده و با آسفالت این مسیر همه روستاهای ۵۰ خانوار در شهرستان از راه آسفالته برخوردارند.

وی همچنین اظهار داشت: این پروژه از جمله مطالبات مردمی در سال های اخیر بوده که با عزم دولت سیزدهم و برای محرومیت زدایی از روستاها عملیاتی شده است.

علوی با اشاره به این که گناوه دارای بیش از ۴۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است گفت: وضعیت محورهای ارتباطی شهرستان گناوه در حوزه بزرگراهی، راه فرعی و اصلی مناسب است و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از راه آسفالته بهره مند هستند .