همزمان با بزرگداشت هفته دولت، عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده بر روی بزرگراه خلیج فارس با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال آغاز می شود.به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امیری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر گفت: همزمان […]

همزمان با بزرگداشت هفته دولت، عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده بر روی بزرگراه خلیج فارس با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال آغاز می شود.
به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امیری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت، عملیات اجرایی احداث پل عابر پیاده بر روی بزرگراه خلیج فارس با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال آغاز می شود.

محمدباقر امیری اظهار کرد: با توجه به وجود دانشکده فنی امام خامنه ای (مدالظله العالی) در ضلع جنوبی بزرگراه خلیج فارس و ضرورت تردد ایمن دانشجویان این دانشکده پل عابر پیاده بر روی این بزرگراه احداث می شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر افزود: طول این پل عابر پیاده ۴۷ متر و ارتفاع از کف بزرگراه ۶ متر است که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بمدت ۴ ماه نصب و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: این پل در جلوگیری از حوادث ترافیکی برای دانشجویان دانشکده فنی امام خامنه ای(مدالظه العالی) بوشهر بسیار اثرگذار بوده و می‌تواند باعث کاهش مخاطرات جانی و مالی برای آن ها گردد.

امیری تصریح کرد: به دلیل برخورداری این پل از دو رمپ استاندارد، امکان عبور موتورسیکلت بر روی آن نیز فراهم می شود و موتورسواران با رعایت اصول ایمنی می توانند از آن استفاده کنند.