روز قدس، روز برچیدن بساط صهیونیسم است مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مسئولان و کارکنان این سازمان همچون بسیاری از مردم و مسئولان نظام و دولت در راهپیمایی پرشور و باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کردند.

مهندس اسلامی در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس، روز برچیدن بساط صهیونیسم است
مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مسئولان و کارکنان این سازمان همچون بسیاری از مردم و مسئولان نظام و دولت در راهپیمایی پرشور و باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، معاون رییس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در پاسخ به سوالات رسانه ها با بیان اینکه پس از دو سال وقفه امروز روز جهانی قدس خیلی باشکوه، با عظمت و با شور و اشتیاق فراوان برگزار می شود و مردم قضای دو سال وقفه را بجا می آورند، تاکید کرد: خدا را شاکریم که مردم ما اینقدر آگاه اند و اینقدر گوش به فرمان امر امام و ولی امر مسلمین هستند و از هیچ کوششی برای شکستن دشمن کوتاهی نمی‌کنند. همین حضور دشمن شکن است که باعث یاس دشمنان می شود.
رییس سازمان انرژی اتمی در خصوص تاثیر مولا علی (ع) در شکوه حرکت مردم گفت: این باور ریشه اعتقادی دارد. پیروی از ولی امر مسلمین که در امتداد همان خط امامت و ولایت است، برای عزت، سربلندی و عاقبت بخیری است. شکوه و عظمت یک ملت در پیروی از قرآن است و امام رحمه الله علیه در پیروی از قرآن این روز را تعیین کردند.
وی افزود: موضوع روز قدس فقط بحث سرزمین فلسطین نیست. صهیونیسم با فرهنگ و مکتب اسلام و قرآن کار دارد. آنها با توطئه ها و اقدامات مخرب و رسانه ای که انجام می دهند، تلاش می کنند نگذارند این جامعه بر اساس ارزش های اسلامی و قرآنی شکل بگیرد. چون آنها بر اساس برداشت انحرافی به دنبال این هستند که خودشان را به عنوان سرزمین موعود و قوم برتر معرفی کنند و با رویکردی اشتباه از ابتدا تا به امروز کوتاه نیامده اند.