بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت نسیم را برای اعضا فراهم نموده است.

بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت نسیم را برای اعضا فراهم نموده است.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از بانک پاسارگاد، به اطلاع اعضای محترم باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می‌رساند، امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) به‌ترتیب با تخفیفات (۲۵%،۲۰%، ۱۵%) تا تاریخ ۳۱اردیبهشت‌ماه‌۱۴۰۳ فراهم شده است.

شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.

خدمات قابل ارائه به اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت عبارت است از: خدمات عمومی‌، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمع‌بندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه.

مشتریان گرامی جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.