معاون پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش امداد ایران‌خودرو، با اشاره به مسافرت‌های پایان تابستان، از مشتریان درخواست کرد تا برای پیش‌گیری از بروز مشکلات احتمالی و بهره‌مندی از سفری ایمن، نسبت به انجام بازدیدهای فنی و پیش از سفر خودروهای خود اقدام کنند.

معاون پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش امداد ایران‌خودرو، با اشاره به مسافرت‌های پایان تابستان، از مشتریان درخواست کرد تا برای پیش‌گیری از بروز مشکلات احتمالی و بهره‌مندی از سفری ایمن، نسبت به انجام بازدیدهای فنی و پیش از سفر خودروهای خود اقدام کنند.

به گزاش وقایع نیوز به نقل از ایکوپرس: بهروز رفیعی خاطرنشان کرد: سامانه امداد ایران‌خودرو با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و در سراسر کشور آماده ارایه خدمات به هم‌وطنان عزیز است.

وی افزود: تمامی دارندگان خودروهای سواری علاوه بر تماس تلفنی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های «بسپُر» و «ایساکو» نیز نسبت به ثبت درخواست‌های امدادی خود به‌صورت آنلاین اقدام کنند.

معاون پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یادآور شد: پس از ارایه خدمات، صورت‌حساب مربوطه از طریق پیامک برای امدادخواهان ارسال می‌شود و آن‌ها می‌توانند پرداخت هزینه را به‌صورت کاملا آنلاین انجام دهند.

بازدیدهای فصلی و فنی پیش از سفر، انجام سرویس‌های دوره گارانتی، تنظیم موتور و تعویض شمع‌ها، تعویض روغن موتور، تعویض لنت‌ها، تعویض فیلتر روغن و فیلتر سوخت و همچنین کنترل‌های مکانیکی و برقی و … از جمله خدماتی است که برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در زمان و محل مورد نیاز توسط امدادگران مجرب امداد ایران‌خودرو انجام می‌پذیرد.

سرویس‌های دوره‌ای مربوط به خودرو در تمامی ایام هفته از ساعت ۷ تا ۱۹ با دریافت نوبت از طریق درگاه‌های معرفی شده، توسط متخصصان انجام می‌پذیرد.

خدمات ارایه شده از سوی این شرکت علاوه بر تضمین استفاده از قطعات استاندارد، خدمات ارایه شده به مشتریان را نیز تضمین کرده است تا هم‌وطنان با خاطری آسوده و بدون نگرانی از وضعیت گارانتی خودرو از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.