به‌دنبال استقرار مدیریت خصوصی در گروه صنعتی ایران‌خودرو و آغاز رویکردهای تعاملی جدید این شرکت با جامعه، امروز جمعی از منتقدان صنعت خودرو در شبکه‌های اجتماعی که علاقه‌مند به بازدید از خطوط تولید ایران‌خودرو بودند در قالب یک بازدید تخصصی از خطوط تولید ایران‌خودرو دیدن کردند.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از ایکوپرس- برنامه بازدید منتقدان صنعت خودرو در شبکه‌های اجتماعی از ایران‌خودرو با ابتکار مرکز رضایت و خشنودی مشتریان و با همکاری مدیریت ارتباطات برگزار شد تا تصویری واقعی و نزدیک از مقیاس عملیات تولید و روندهای فن‌آورانه این شرکت ارایه شود؛ تصویری که بسیاری از مردم و افکار عمومی تنها نسخه محدود و ناقصی از آن را می‌شناسند.

در جریان این برنامه، مدیرعامل و قائم‌مقام‌های ایران‌خودرو به‌صورت مستقیم میزبان بازدیدکنندگان بودند و در گفت‌وگوهای صریح، به پرسش‌ها درباره ظرفیت تولید، پیچیدگی زنجیره تامین، میزان خودکفایی، برنامه‌های ارتقای کیفیت و مسیر توسعه محصولات جدید از جمله خودروهای هیبریدی پاسخ دادند.

بازدیدکنندگان همچنین از سالن‌های پرس، بدنه‌سازی و مونتاژ دیدن کردند و از نزدیک مراحل ساخت محصولاتی را مشاهده کردند که روزانه در گروه صنعتی ایران خودرو تولید می شود.

برگزاری این برنامه بازدید بخشی از برنامه جدید ایران‌خودرو برای تقویت شفافیت و بازکردن درهای کارخانه به روی اقشار مختلف از خبرنگاران و متخصصان گرفته تا دانشجویان و مشتریان است.

با این برنامه، مدیریت این شرکت قصد دارد، روایت دقیق‌تری از واقعیت تولید صنعتی، ظرفیت‌های موجود، چالش‌های روز و مسیرهای آینده صنعت خودرو ارایه کند و شکاف میان برداشت عمومی و واقعیت فنی را کاهش دهد.

این بازدیدها در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت تا طیف گسترده‌تری از گروه‌های اجتماعی بتوانند از نزدیک با پشت صحنه صنعت خودرو در کشور آشنا شوند.