استقلال صفر-الهلال ۲ در لیگ قهرمانان آسیا، استقلال صفر-الهلال ۲ در لیگ قهرمانان آسیا، سرمربي استقلال معتقد است که تيمش هماهنگي لازم را براي بازي با الهلال نداشت. به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از ایسنا: فرهاد مجيدي، سرمربي استقلال پس از شکست ۲ بر صفر امشب (دوشنبه) تيمش مقابل الهلال در مرحله يک هشتم نهايي […]

استقلال صفر-الهلال ۲ در لیگ قهرمانان آسیا، استقلال صفر-الهلال ۲ در لیگ قهرمانان آسیا، سرمربي استقلال معتقد است که تيمش هماهنگي لازم را براي بازي با الهلال نداشت.

به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از ایسنا: فرهاد مجيدي، سرمربي استقلال پس از شکست ۲ بر صفر امشب (دوشنبه) تيمش مقابل الهلال در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا و حذف از اين رقابت‌ها، در نشست خبري اظهار کرد: به بازيکنان هر دو تيم خسته نباشي مي‌گويم. به تيم الهلال بابت اين برد تبريک مي‌گويم. بازيکنان ما تمام تلاش‌شان را کردند و فکر مي‌کنم مقصر اصلي باخت من هستم. از بازيکنانم بابت تلاش‌شان تشکر مي‌کنم. بازي سنگيني داشتيم.

او افزود: با توجه به اين که ما هماهنگي لازم را نداشتيم. چند بازيکن‌ ما دو، سه جلسه با ما تمرين کرده بودند و هماهنگي لازم را نداشتيم. ما فرصت گل‌زني ايجاد کرديم ولي از آن‌ها استفاده نکرديم. نمي‌توانم کتمان کنم که الهلال تيم بسيار خوبي است. آن‌ها خيلي خوب سيستم‌شان را براي اين بازي تغيير داده بودند و بازيکنان خارجي‌شان بسيار تاثيرگذار بودند.