یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که علاوه براین، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهرجدید مهستان افتتاح می شود و در مجموع در هفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و۷۰۰ واحد مسکونی هستیم.

افتتاح ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان البرز / استاندار البرز گفت: یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که علاوه براین، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهرجدید مهستان افتتاح می شود و در مجموع در هفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و۷۰۰ واحد مسکونی هستیم.
به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از فاطمه صادقی، مجتبی عبداللهی همزمان با چهارمین روز هفته دولت در آیین بهره برداری از یک هزا و ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرک ابریشم چهارباغ افزود: بخش ویژه ای از هزینه های یک خانوار مسکن می باشد، که امروز با حضور رییس جمهور ۱۰۰ هزار واحد مسکونی درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که یک هزار و ۲۰۰ واحد مربوط به استان البرز بود.
استاندار البرز عنوان کرد: تلاش های بسیاری در حوزه بافت های فرسوده و بازسازی آنها، بازآفرینی شهری و استفاده از تعاونی های مسکن چه شاغل و چه بازنشسته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن درحال انجام است و با هماهنگی و فراخوان به تعاونی های مسکن با استفاده از بخش خصوصی که بسته های تشویقی، امتیاز و خدمات ویژه برای آنها پیش بینی شده گام های بلندی را در ادامه اجرای طرح های نهضت مسکن برخواهیم داشت.
توسعه فضاهای آموزشی استان البرز
عبداللهی در آیین افتتاح دبیرستان خیری راه روشن ۲ گفت: درصدد هستیم بیش از ۲۰۰ مدرسه بسازیم و تحویل مردم دهیم. این مدرسه با مشارکت اداره کل نوسازی و مجمع خیرین استان ساخته شده و در تلاش هستیم با پیگیری ها و کارهای جهادی و انقلابی بتوانیم مسائل مرتبط به استان را در تمامی زیرساخت ها رفع کنیم تا اقدامات خوب و شایسته ای در دولت سیزدهم ماندگار باشد.