همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار البرز، فرماندار چهارباغ، شهردار و جمعی از مسئولین، پروژه های شهرستان چهارباغ افتتاح شد.

افتتاح ۱۱۸ پروژه در شهرستان چهارباغ استان البرز / همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار البرز، فرماندار چهارباغ، شهردار و جمعی از مسئولین، پروژه های شهرستان چهارباغ افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از فاطمه صادقی، میثم لطفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: اهتمام دولت مردمی در دولت سیزدهم، اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام است و توصیه ما به عزیزانی که علاقه مند به خدمت هستند این است تا آزمون های استخدامی را پیگیری کنند و بخش عمده استخدام در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش است.

 

با افتتاح پروژه های چهارباغ ۳۶۰ شغل ایجاد شد

عبداللهی استاندار البرز ضمن اشاره به افتتاح ۱۱۸ پروژه در شهرستان چهارباغ گفت:  کل اعتبارات این پروژه ها حدود ۴۸۰ میلیارد تومان است و این پروژه ها ۳۶۰ شغل ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: شهرستان چهارباغ که نزدیک به سه سال یکی از شهرستان های استان البرز محسوب می شود، مشکلات مختلفی در حوزه های مختلف دارد ولی با همدلی و تاکیدات ریاست جمهور مصمم هستیم تا مشکلات را در استان البرز حل کنیم.

افتتاح سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چهارباغ، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک ابریشم و افتتاح فرهنگسرای الغدیر در منطقه مهدی آباد از شاخص ترین پروژه های به بهره برداری رسیده در ششمین روز از هفته دولت بشمار می رود.