به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان گرامی و ارائه خدمات مطلوب و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر مشتریان،، ساعت کاری شعب بانک پارسیان از 19 اسفندماه افزایش یافت.

به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان گرامی و ارائه خدمات مطلوب و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر مشتریان،، ساعت کاری شعب بانک پارسیان از ۱۹ اسفندماه افزایش یافت.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بر این اساس، تمامی شعب بانک پارسیان در تهران و سایر استان‌ها از روز شنبه ۱۹ اسفندماه لغایت روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه روزهای شنبه الی چهارشنبه تا ساعت ۱۶ و روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۴ آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

همچنین مشتریان بانک پارسیان در تمامی ساعات می‌توانند خدمات بانکی موردنیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک نظیر؛ اینترنت بانک ، همراه بانک و … به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان با شماره تلفن ۸۱۱۵۱۰۰۰ به‌صورت شبانه‌روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.