احسان خانمحمدی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون، متولد شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران است و تحصیلات او در رشته مهندسی هوافضا در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه علم و صنعت است.

احسان خانمحمدی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون، متولد شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران است و تحصیلات او در رشته مهندسی هوافضا در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه علم و صنعت است.

وقایع نیوز : بازیگری مقابل دوربین را زیر نظر امیر پورکیان در سال ۱۳۹۳ شروع کرد، و زیر نظر اساتیدی همچون زنده یاد صدرالدین شجره و آرش آبسالان مسیر آموزش خود را ادامه داد.

مروری بر آثار احسان خان محمدی

در سال ۱۳۹۸ با بازی در سریال ممنوعه در نقش خالد مورد توجه قرار گرفت و به عنوان بازیگری توانمند خود را معرفی کرد.

سپس به تئاتر رفت و در نمایش هایی از جمله «بازرس هاند واقعی» ، «اکوان دیو» , « فرمالیته » «یک اتفاق کوچک »، «تلواسه های اعتراف», «بعدش», «پیمان پنهان» و… ایفای نقش کرده است.

خودش از بین نمایش‌هایی که کار کرده است نمایش تک‌ پرسوناژ «بعدش » را بسیار دوست دارد و می‌خواهد روزی دوباره این کار را بر روی صحنه ببرد.

او همچنین در فیلم‌های کوتاه از جمله «پایان», هم راز ، هالوسه، «روز ۲۱ ام» «بیگانه»، و… کار کرده است از این بین فیلم کوتاه بیگانه با بازی او و کارگردانی آرمان مهرابی به جشنواره‌های جهانی از جمله  cylon international film festival, veracruz word film festival راه یافته است.

احسان خان‌محمدی سپس به سینما رفت و در نقش مکمل فیلم سینمایی موافقت اصولی به همراه آرمان درویش و بهاره افشاری به ایفای نقش پرداخت.

در قاب تلویزیون

احسان خان محمدی سپس به قاب تلویزیون رفت و در سریال‌های شرم به کارگردانی احمد کاوری، موج اول به کارگردانی سجاد حسینی به ایفای نقش پرداخت.

آخرین کار او بازی در سریال همه گیری است که این روزها از تلویزیون در حال پخش است.

او به تازگی در سریال مادر خوانده به کارگردانی امیر پورکیان به ایفای نقش پرداخته که‌ به زودی پخش خواهد شد.

*علائق ورزشی این بازیگر

احسان خان محمدی به کیک بوکس و یوگا علاقه زیادی دارد و ورزش همیشگی خود را به این دو رشته معطوف کرده است، به گفته خودش دلیل انتخاب این ورزش ها ترکیبی از خشم و آرامش، سکوت و فریاد است و هردو ورزش به تمرکز و آرامش او کمک بسیاری می‌کنند.