سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که تلاش می شود تا بعد از سال ها آن را به نتیجه برسانیم، موضوع طرح تفصیلی است.

تعیین تکلیف طرح تفصیلی تا پایان خرداد سال جاری / سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که تلاش می شود تا بعد از سال ها آن را به نتیجه برسانیم، موضوع طرح تفصیلی است.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از فاطمه صادقی، عمار ایزدیار افزود: در این راستا کارگروهی تشکیل شده که هر هفته ۵ نفر از اعضای شورا و مدیران حوزه شهرسازی شهرداری و سه مشاور شهر کرج موضوعات طرح تفصیلی را بررسی می کنند و شورا تا پایان خرداد به شهرداری فرصت داده است تا طرح تفصیلی جمع بندی و توسط شورا مصوب شود و در نهایت برای تصویب به شورای عالی شهرسازی ارسال شود.

وی در ادامه گفت: از دیگر کارهای در دست اقدام تعیین تکلیف و صدور سند تک برگ املاک متعلق به شهرداری می باشد و قابل ذکر است که شهرداری کرج دارای ۱۹۰۰ ملک است که فقط ۷۰۰ ملک سند تک برگ دارند و طی توافقی که انجام پذیرفت در ۲ سال آینده سند تک برگ باقیمانده املاک شهرداری صادر خواهد شد که این املاک از سرمایه های شهر می باشند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: حق اجاره از فضای مجاور اصناف که با یک تعرفه مناسب مکانهایی که منجر به ترافیک و سد معبر نمی شود را در اختیار اصناف قرار می دهیم و بهره بردار واحد صنفی این فضاها را از شهرداری اجاره کرده و به صورت قانونی می تواند بهره برداری نماید.

ایزدیار به بخشی از کارهای انجام شده اشاره کرد و گفت: بخشی از کارهای انجام شده پرژه پاکرود بود که فاز ۱ آن به بهره برداری رسید و همچنان استمرار دارد، امتداد بزرگراه حاشیه رفسنجانی به مهرشهر و زیر گذر ۹ دی به بهره برداری رسید و بلوار ماهان به دانشگاه خوارزمی وصل می شود.