به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان با دکتر البرزی فرماندار آزاده و ایثارگر شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفتگو کردند.

تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان از فرماندار شهرستان ساوجبلاغ /  به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان با دکتر البرزی فرماندار آزاده و ایثارگر شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مِهِستان در این دیدار مسئولین شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز را به فرماندار تبریک گفته و پیشرفت و امنیت و سربلندی امروز ایران عزیز را مدیون خون های پاک شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و جانبازان سرافراز دانستند.

دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن تبریک اعیاد، حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه ی مهمی در پاسداشت ارزش های انقلاب دانسته و ابراز امیدواری کردند با خلق حماسه ای دیگر توسط مردم در ۱۱ اسفند و برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن و در فضایی رقابتی با مشارکت حداکثری مردم، نشاط را در چهره ی خانواده های معظم شهدا و رهبری معظم و ناامیدی را در چهره ی دشمنان این آب و خاک شاهد باشیم.

در ادامه مسایل مهم شهر مهستان نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و شهردار و اعضای شورا دغدغه ها و برنامه های مهم سال آینده را به اطلاع فرماندار رساندند.

دکتر البرزی نیز با اشاره به اتفاقات خوب و خدمات دولت در سطح شهرستان و به ویژه مهستان بیان کردند سال ۱۴۰۳ سال بسیار خوبی برای مهستان و مهستانی ها خواهد بود.

در پایان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهستان با اهدا لوحی از ایثارگری ها و تلاش های فرماندار قدردانی کردند.