به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از اکوپرشین: قلعه‌نویی در بخشی از مصاحبه اش گفته است:” در این ۴۰ سال تنها چیزی که نبوده، عدالت است؛ فقط ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم… عدالت و اعتقاد و اینا همش الکی هست!”.

توهین امیر قلعه‌نویی به مردم ایران، اخیرا امیر قلعه‌نویی پس از باخت تیمش در یک مسابقه! در مصاحبه ای کل گذشته و اعتقاد مردمِ ایران و این مرزوبوم را زیر سوال برده و به این مردم هتاکی کرده است.

این در حالی ست که وی با پول همین مردم به ثروت و موقعیتِ فعلی اش رسیده است!

به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از اکوپرشین: قلعه‌نویی در بخشی از مصاحبه اش گفته است:” در این ۴۰ سال تنها چیزی که نبوده، عدالت است؛ فقط ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم… عدالت و اعتقاد و اینا همش الکی هست!”.

به عنوان یک روزنامه نگار وطن‌پرست ایرانی و خاکِ پایِ مردمِ ایران در پاسخ به ایشان می‌گویم البته که ایرانِ فعلی دارای مشکلات و نواقص زیادی ست و بالاخص در چند سال اخیر سوءمدیریت دولت حسن روحانی، فساد برخی مدیران و البته تبعات تحریم ها؛ مشکلات زیادی را در زندگی اقتصادی و معاش مردم ایجاد کرده است.

اما آیا واقعا تمامِ ۴۲ سال گذشته ی این کشور و مرزوبوم تماما ظلم و بی عدالتی و بی اعتقادی! بوده است.

آیا حماسه آفرینی مردم ایران در دفاع از خاک و ناموس شان در تجاوز صدام در همین ۴۲ سال صورت نگرفت!؟ در همین ۴۲ سال هزاران حماسه و افتخار دیگر توسط این مردم و فرزندان و جوانان آنها در ذیل اعتقادات شان خلق نشد!؟

در یک نمونه و مصداق آیا ژنرال قاسم سلیمانی که تمام ۴۰ سال عمرش در تاریخ جمهوری اسلامی را در بیابان‌های ایران و عراق و سوریه در گرما و سرما زیر بارانِ گلوله ها صرفِ تعمیق مرزهای دفاعی ایران و تقویت قدرت این مرزوبوم کرد به گونه ای که هم اکنون هیچ کشوری “توان” حمله به ایران را ندارد؛ ایرانی نبود!؟

آیا جوانانِ مدافع حرم که مرزهای دفاعی کشورها را به هزاران کیلومتر دورتر برده اند تا دستِ داعش و جبهه النصره و ۱۰ ها گروه تروریستی دیگر به جان و مال و ناموس ایرانیان نرسد، ایرانی و متعلق به این سرزمین نیستند!؟

اصلا بیاییم فرض را بر درستی گفته‌های امیر قلعه‌نویی بگذاریم و ۴۲ سال گذشته را سراسر ظلم و بی عدالتی و بی اعتقادی بدانیم؛ اما در چنین شرایطی هم آیا فردی همچون قلعه‌نویی، حقِّ اعتراض و بیان چنین سخنانی را دارد!؟

از فردی صحبت می‌کنیم که دقیقا ۴۰ سال در کسوت بازیکن و بعد مربی فوتبال؛ سر سفره ی این مملکت نشسته و برخلاف اکثریتِ مردم، حقوق‌های نجومی از بیت المال و کیسه این مردم گرفته است.

از صدقه سری همان پولهاست که قلعه‌نویی سری در میان سرها درآورده، ملقب به لقبِ ژنرال شده، بیزینس‌های مختلف راه انداخته و فرزندش هرازچندگاهی عکسی از خودروهای لوکسش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

پسر امیر قلعه نوعی‌ و مازراتی اش، قلعه نوعی می‌گوید ۴۰ سال است که در حقش ظلم شده است+وقایع‌نیوز
پسر امیر قلعه نوعی‌ و مازراتی اش، قلعه نوعی می‌گوید ۴۰ سال است که در حقش ظلم شده است

اگر صحبتهای “امیر قلعه‌نویی” را درست فرض کنیم؛ هوتن قلعه‌نویی برخلافِ مردم ایران، اعتقاداتِ قوی ای دارد

بنابراین قلعه‌نویی کسی بوده که بیشترین بهره مندی را از کیسه بیت المال در این مملکت برده و اگر این کشور سراسر ظلم و فساد هم شود، وی باز هم حقِّ اعتراض ندارد چون از جمله ی “بَر سُفره نِشَستگان”! بوده است…

البته قلعه‌نویی مقصر نیست که در چنین شرایطی به خاطر شکست تیمش در یک بازی فوتبال! دهان باز می‌کند و کل یک مملکت و گذشته و اعتقاد یک ملت را زیر سوال می‌برد.

مقصر مدیرانی هستند که در تمامِ این ۴۲ سال اجازه داده اند ساختار معیوبی شکل بگیرد که در آن پول مفتِ بیت المال خرج بازیکنان و مربیانِ فوتبالی همچون قلعه‌نویی ها می‌شود تا از پول این ملت، پروار شده و انواع بیزینس ها را راه بیاندازند اما به جای تشکر و مردمداری و خدمت به همین مردم؛ برای توجیه شکست شان در یک بازیِ فوتبال! به یک ملت و کل گذشته و اعتقاد آنها توهین کنند.

حال کسی هست از قلعه‌نویی بپرسد آیا ظلمی بالاتر از این هم هست که در شرایط سخت اقتصادی مردم، میلیاردها تومان پول مردم در بیت المال به عنوان بازیکن و حال مربی فوتبال، به شما پرداخت می‌شود!؟

آیا شما از نظر استانداردهای جهانی فوتبال واقعا در سطحِ این پولهای دریافتی که با آن بیزینس‌های آنچنانی راه انداخته‌اید و به ثروتی کلان رسیده‌اید، هستید!؟ اگر پاسخی دارید بدهید.