جدیدترین سبک رهبری و مدیریت برای اولین بار در ایران دوره ی مدیریتی با متد ۴D د ر یکی از شهرهای شمال کشور به صورت بوت کمپ برگزار شد.

جدیدترین سبک رهبری و مدیریت برای اولین بار در ایران دوره ی مدیریتی با متد ۴D در یکی از شهرهای شمال کشور به صورت بوت کمپ برگزار شد. به گزارش وقایع نیوز– دوره آموزشی رهبری و مدیریت برای اولین بار در ایران برای صاحبین کسب و کار در یکی از شهرهای شمال کشور به صورت بوت کمپ که از سرتاسر کشور در این دوره حضور داشتند برگزار گردید.
دکتر داوود ذوالقدر، مدرس و مدیر عامل شرکت یکتاساز قزوین و مشاور راه اندازی سیستم سازی در حوزه ساختمان و مشاور شرکت های صنعتی، غذایی و… و مجری برگزاری نمایشگاه های مبلمان و لوازم خانگی و … در این باره گفت: در این دوره صاحبین کسب و کار با روش‌های جدید برنامه ریزی، برنامه بودجه، استخدام و مدل های جدید مذاکره در فروش، مذاکره در روابط مذاکره و بیزنس آشنا شدند.
دکتر داوود ذوالقدر دوره آموزشی خود را اینگونه آغاز کرد، اینجانب داوود ذوالقدر، بعد از ۱۷ سال سابقه در بیزینس‌های مختلف، چشیدن سرد و گرم زندگی و بیزینس، دیدن بالا و پایین‌ها، دیدن موفقیت‌ها و شکست‌های فراوان، معنای زندگی خودم را در تأثیرگذاری دیدم. در کمک به انسان‌هایی که نمایندگان خداوند بر روی زمین هستند و کارآفرین‌اند. سفره‌دارانی که روزی ده هستند و با خودم عهد بستم، تمام تلاش خود را در انتقال تجربه، علم و آگاهی الهام شده به قلب و مغزم را به این انسان‌های تلاش‌گر، انجام دهم. و عهد می‌بندم که تمامی گفتار و علمم را صرفاً در ابتدا در جهت رشد و ارتقاء زندگی و بیزینس شما جاری سازم و منافع خود را در اولویت‌های بعدی قرار دهم.عهد می‌بندم که تمام تلاش خود را در جهت بزرگتر کردن قلب، روح و سفره شما انجام دهم و بالا بردن کیفیت زندگی شما، اولویت اصلی من باشد.دکتر داوود ذوالقدر/تیر ۱۴۰۲ شایان به ذکر است که این دوره به صورت پیوسته هر بیست و یک روز برای صاحبان کسب و کار در حال تکرار است و در ترم آتی و دوره‌های آینده قرار است روش های جدید سیستم سازی روش های جدید جذب و روش های جدید استخدام و بازاریابی در این دوره به صورت عملی برای سایرین کسب و کار اجرا گردد.