به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، استان مازندران؛ سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در این خصوص گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و تعطیلات نوروزی و به منظور افزایش خدمات حمل و نقل هوایی و ارائه تسهیلات پروازی به شهروندان

مسیر پروازی شیراز – نوشهر – شیراز از بیست و ششم اسفندماه راه‌اندازی می‌شود. براساس درخواست‌های مکرر مردم و پیگیری‌های مستمر بعمل آمده و با توجه گردشگر پذیربودن مناطق غرب استان مازندران، مسیر پروازی شیراز- نوشهر- شیراز دایر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، استان مازندران؛ سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در این خصوص گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و تعطیلات نوروزی و به منظور افزایش خدمات حمل و نقل هوایی و ارائه تسهیلات پروازی به شهروندان و هم میهنان عزیز استان‌های فارس و مازندران، با پیگیری و هماهنگی انجام شده، مسیر پروازی شیراز – نوشهر – شیراز از تاریخ بیست و ششم اسفند ماه برقرار خواهد شد.

گفتنی است؛ این پروازها توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می شود و در صورت استقبال شهروندان محترم منطقه، مسیرهای جدید نیز برنامه ریزی و عملیاتی خواهد شد.