روابط عمومی اتاق ایران به انتشار خبر کذب درباره ریاست اتاق ایران از سوی «ایرنا» واکنش نشان داد.

روابط عمومی اتاق ایران به انتشار خبر کذب درباره ریاست اتاق ایران از سوی «ایرنا» واکنش نشان داد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از اتاق ایران آنلاین، روابط عمومی اتاق ایران که مسئولیت اصلی انتشار اخبار و اطلاعیه‌های رسمی اتاق ایران را بر عهده دارد،‌ نسبت به انتشار خبر کذب از سوی یک رسانه دولتی موضع‌گیری کرد.

بیانیه روابط عمومی اتاق ایران به شرح زیر است:

به دنبال برگزاری انتخابات با شکوه و موثر هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور اکثریت قریب به اتفاق صاحبان رای، شاهد پاره‌ای بداخلاقی‌ها با هدف دخالت در امور داخلی بزرگترین نهاد مدنی بخش خصوصی کشور بوده‌ایم که این رفتار و گفتار بی‌سابقه در راستای آسیب زدن به امنیت روانی فعالان بخش خصوصی و بی‌ثبات نشان دادن اقتصاد کشور در اوج جنگ تحمیلی اقتصادی است.

در ادامه این اقدامات ضد ایرانی، خبرگزاری ایرنا اقدام به انتشار خبر کذب و نادرستی کرد که اگر از روی جهالت و ناآگاهی نباشد قطعا در راستای پروژه تضعیف اقتصاد و سرمایه‌گذاری امن در کشور است.

با توجه به رفتار غیرحرفه‌ای این رسانه تا زمانی‌که این خبرگزاری رسما خبر جعلی خود را تکذیب و نسبت به جبران اشتباه خود اقدام نکند، ضمن تقدیر و تشکر از سایر اصحاب رسانه و به‌ویژه خبرنگاران دلسوز و سختکوش خبرگزاری ایرنا، تا اطلاع ثانوی از همکاری با این خبرگزاری معذور هستیم.