«روزنه ای به یک رویا»، عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی سحرنجمی است که از روز جمعه، 26 خرداد ماه 1402و به مدت 2 هفته در گالری ایده برپا می شود.

«روزنه ای به یک رویا»، عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی سحرنجمی است که از روز جمعه، ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲و به مدت ۲ هفته در گالری ایده  برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی ایده، نمایشگاه نقاشی‌های سحرنجمی با عنوان « روزنه ای به یک رویا » از ۲۶ خردادماه و به مدت ۲ هفته در گالری هنری ایده گشایش می‌یابد.

« روزنه ای به یک رویا »، به آثار هنری سحرنجمی به سبک انتزاعی و با موضوع زن می پردازد. سحر نجمی متولد سال ۱۳۶۶ و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته نقاش است.

وی ازکودکی به هنر نقاشی علاقه پیدا کرد و توانست با تحصیل در این رشته به آرزوی دوران کودکی خود برسد. خودش در این باره می گوید: «از کودکی علاقه ویژه ای به نقاشی کشیدن داشتم. دلم می خواست نقش هایی که ترسیم می کنم، گویای رنگ ها و اشکال مختلفی باشد که عواطف درونی و خواسته هایم را که از طریق رنگ و قلم گذاری و خطوط شکسته است را به تصویربکشد».

تدریس در آموزشگاه هنرهای تجسمی کاغذ کاهی، شرکت در نمایشگاه بین المللی گالری هنری ققنوس در کشور ارمنستان و دریافت تندیس از انجمن نقاشان ارمنستان در سال ۲۰۱۹، شرکت در نمایشگاه بین المللی با موضوع هدیه ای برای صلح در استکهلم سوئد به همراه فروش آثار در سال ۲۰۱۹ و همچنین شرکت در نمایشگاه پایان قرن در حمایت از کودکان سرطانی در آتلیه باران رنگ در سال ۹۹ از جمله فعالیت‌های سحر نجمی در حوزه هنرهای تجسمی و نقاشی است.

وی در اواخر سال گذشته  با ۲ اثر در نمایشگاهی گروهی با عنوان ” آفرو دیت ” و با موضوعیت  زن که در گالری ایده برپا شد، شرکت کرد و تنوانست یکی از آثارش را به فروش برساند.

« روزنه ای به یک رویا »، دومین حضور آثار سحر نجمی در گالری ایده است.

دکتر آرش سلطانعلی، مدرس دانشگاه و صاحب امتیاز و مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی ایده نیز درباره فعالیت های گالری ایده گفت: ما در موسسه ایده تلاش می کنیم تا استعدادهای هنری جدیدی را از میان جوانان شناسایی و کشف کنیم و با آموزش های حرفه ای و سپس با برپایی نمایشگاه های انفرادی و گروهی، آنها را به جامعه هنری معرفی کنیم. در این راستا موسسه ایده کوشش می کند تا با برندسازی شخصی، فرصت‌های حرفه‌ای بیشتری را متناسب با کیفیت مهارت‌های هنرجویان برای آنها فراهم سازد.

دکتر سلطانعلی درادامه در خصوص فعالیت های بین المللی گالری ایده نیزاظهار داشت: گالری ایده همکاری و تعامل مشترکی  با گالری های مطرح اروپا، بخصوص کشور فرانسه و گالری های مطرح شهر پاریس و همچنین نمایشگاه های هنری آرت فر دبی و آرت فر استانبول کشور ترکیه دارد. گالری ایده در تلاش است تا با حضور درنمایشگاه های برون مرزی و همکاری با گالری های هنری سایر کشورها، آثار فاخر و ارزشمند هنرجویان خود و همچنین سایرهنرمندان ایرانی را در عرصه های بین المللی معرفی نماید و در این راه فعالیت های زیادی را انجام داده است.

گالری ایده، از مهرماه سال ۱۳۸۸ با هدف عرضه آثار هنری آغاز بکار نموده و با نمایش و فروش آثار تجسمی مدرن و معاصر ایران و نیز ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی در زمینه ارائه آثار هنری فعالیت می نماید. پایگاه اینترنتی گالری ایده به نشانی https://ideagallery.art/ است.

نمایشگاه “روزنه ای به یک رویا “، مجموعه آثار منتخب سحر نجمی، در روز جمعه، ۲۶ خرداد در گالری ایده بازگشایی و تا تاریخ ۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم (رمضانی) پلاک۲۶، مراجعه نمایند.

در مدرسه ایده، دوره های آموزشی متنوعی برای فصل تابستان نیز تدارک دیده شده است. برای اطلاع از دوره های آموزشی موسسه فرهنگی هنری، آموزشی و پژوهشی ایده می توانید به نشانی اینترنتی  https://ideaschool.academy/ مراجعه کنید.