روی آوردن رژیم صهیونیستی اسرائیل به ترور از عجز و ناتوانی در جنگ با حماس و فرافکنی افکار عمومی می‌باشد.

روی آوردن رژیم صهیونیستی اسرائیل به ترور از عجز و ناتوانی در جنگ با حماس و فرافکنی افکار عمومی می‌باشد.

به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب: دکتر آبشاهی در دیدار با خانواده محترم جانباز محمدعلی میرزایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از ارتش جمهوری اسلامی در تهران ضمن تکریم از این جانباز معزز در سخنانی بیان داشتند که رژیم غاصب اسرائیل با ترورها در سوریه و لبنان می‌خواهد افکار عمومی را از ناتوانی خودش در جنگ با حماس در غزه دور سازد.

ایشان یاداور شدند که ارتش اسرائیل بعد از گذشت بیش از ۱۱۰ روز نبرد با حماس و عدم موفقیت در این جبهه و عجز و ناتوانی در این نبرد و موفقیت های چشم گیر حماس و از کار افتادن ماشین نظامی اسرائیل ناچار برای فرافکنی و دور سازی افکار عمومی از این قضایا دست به ترور مستشاران نظامی ایرانی در سوریه و لبنان و همچنین مسئولین رده بالای حماس و حزب الله در مناطق مختلف دنیا زده است.
ایشان تاکید داشتند که اسرائیل بداند پیرو فرمایشات مقام عظمای ولایت امام خامنه ایی(حفظه الله) چیزی به اخر عمر سیاسی و جغرافیایی این رژیم غاصب نمانده است .

در این دیدار که امیر سرتیپ دوم داوود نظام اسلامی ،رییس شورای ایثارگران و دکتر شاکر اردکانی ،معاون عملیاتی و راهبردی و جمعی دیگر از مدیران قرارگاه حضور داشتند با اهدای لوح و سبد گل از مقام بلند آن جانباز عزیز تقدیر بعمل امد.