بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی، حفظ منابع آبی کشور و افزایش تولید با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات، از احداث و راه‌اندازی گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی در شهرستان رفسنجان حمایت کرد. به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان کرمان، این گلخانه در زمینی به مساحت […]

 بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی، حفظ منابع آبی کشور و افزایش تولید با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات، از احداث و راه‌اندازی گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی در شهرستان رفسنجان حمایت کرد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان کرمان، این گلخانه در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث شده و حدود ۱۲هزار متر مربع آن شامل فضای مسقف گلخانه است.

محمدرضا محققی مجری این طرح می گوید: این گلخانه با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد ریال شروع به کار کرده که ۹۰ میلیارد ریال از آن با حمایت بانک کشاورزی تامین شده است.

 حجم تولید سالانه این گلخانه ۳۰۰ تن سبزی و صیفی به ویژه گوجه فرنگی و خیار است که علاوه بر توزیع در بازار داخلی، بخشی از آن به کشورهای روسیه و ترکیه صادر می‌شود.

راه اندازی این گلخانه، زمینه اشتغال مستقیم ۱۵ نفر را فراهم آورده و برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید در کشور است.