قیمت روز خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا، قیمت سمند سورن LX امروز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ به ۲۷۵ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ به ۱۸۷ میلیون تومان رسید

قیمت روز خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا، قیمت سمند سورن LX امروز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ به ۲۷۵ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ به ۱۸۷ میلیون تومان رسید

 به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از فرارو: قیمت انواع پژو امروز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ نوسانی دو تا پنج میلیون تومانی داشت.

پژو ۴۰۵ امروز دو میلیون تومان ارزان شد و ۲۷۵ میلیون تومان به فروش رسید. قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای سه میلیون تومان افزایش یافت و به ۳۵۹ میلیون تومان و ۲۰۷ اتوماتیک با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۵۴۵ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار هم امروز چهار میلیون تومان افزایش یافت و ۳۱۹ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سمند LX امروز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ دو میلیون تومان کاهش یافت و به ۲۶۵ میلیون تومان رسید. قیمت سمند EF7 امروز دو میلیون تومان افزایش یافت و به ۲۶۴ میلیون تومان و سمند سورن LX با هفت میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا تیپ یک امروز یکشنبه سوم بهمن با یک میلیون تومان کاهش به ۳۶۴ میلیون تومان، قیمت دنا پلاس دنده‌ای توربو با دو میلیون تومان افزایش به ۴۷۸ میلیون تومان و قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو با یک میلیون کاهش به ۴۹۵ میلیون تومان رسید. قیمت تند ۹۰ هم امروز چهار میلیون تومان کاهش یافت و ۴۴۰ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت تیبا امروز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ با یک میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۸۰ میلیون تومان، قیمت تیبا دو با یک میلیون تومان کاهش به ۱۸۵ میلیون تومان و تیبا دو پلاس با چهار میلیون تومان کاهش به ۲۰۲ میلیون تومان رسید. کوئیک دنده‌ای هم امروز یک میلیون تومان ارزان شد و ۱۹۴ میلیون تومان بود. در حالی که کوئیک اتوماتیک پلاس با روز گذشته تفاوتی نداشت و ۲۸۷ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت پراید ۱۱۱ امروز یکشنبه سوم بهمن چهار میلیون تومان کاهش یافت و ۱۸۷ میلیون تومان بود. پراید ۱۳۱ هم با دو میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۷۰ میلیون تومان رسید. در حالیکه قیمت پراید ۱۳۲ امروز یک میلیون تومان گران شد و ۱۶۱ میلیون تومان بود.

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا LX است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ و سمند LX ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF7 توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودروی داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودرو پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت روز خودروهای ایران خودرو

خودروقیمت شنبهقیمت امروز
وانت آریسان۲۰۹ میلیون تومان۲۰۶ میلیون تومان
سمند Lx۲۶۷ میلیون تومان۲۶۵ میلیون تومان
سمند EF7۲۶۲ میلیون تومان۲۶۴ میلیون تومان
سمند EF7 دوگانه‌سوز۳۴۵ میلیون تومان۳۴۵ میلیون تومان
سمند سورن Elx۲۶۸ میلیون تومان۲۷۵ میلیون تومان
دنا تیپ یک۳۶۵ میلیون تومان۳۶۴ میلیون تومان
دنا پلاس دنده ای توربو۴۷۶ میلیون تومان۴۷۸ میلیون تومان
دناپلاس توربو اتوماتیک۴۹۶ میلیون تومان۴۹۵ میلیون تومان
پژو ۴۰۵۲۷۷ میلیون تومان۲۷۵ میلیون تومان
پژو پارس۲۷۹ میلیون تومان۲۷۹ میلیون تومان
پژو پارس اتوماتیک۴۰۰ میلیون تومان۴۰۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ دنده ای۳۵۶ میلیون تومان۳۵۹ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۵۴۰ میلیون تومان۵۴۵ میلیون تومان
رانا Lx۲۴۸ میلیون تومان۲۴۹ میلیون تومان
رانا پلاس۲۷۱ میلیون تومان۲۶۷ میلیون تومان
تارا دنده ای۴۰۷ میلیون تومان۴۰۷ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۲۶۸ میلیون تومان۲۶۸ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۳۲۳ میلیون تومان۳۲۳ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ صندوقدار۳۱۵ میلیون تومان۳۱۹ میلیون تومان
تندر ۹۰۴۴۴ میلیون تومان۴۴۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۰۸یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومانیک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان
هایما S5۸۰۵ میلیون تومان۸۰۵ میلیون تومان
هایما S7۸۴۰ میلیون تومان۸۳۵ میلیون تومان
سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیکیک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانیک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان
پژو ۵۰۸یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومانیک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان

قیمت خودروهای سایپا

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود. بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا ۲، ساینا، کوئیک، ساینا S، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه دنده پنج سرعته مجهز شده‌اند.

گران‌ترین خودرو تولید داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است. شاهین جدیدترین خودرو تولیدی سایپا نیز به شمار می‌رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه تولید شده سایپا یعنی M15 مجهز شده است. بین مدل‌های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C3 و کیا سراتو قیمت بیشتری دارند.

قیمت روز خودروهای سایپا

خودروقیمت شنبهقیمت امروز
پراید ۱۱۱۱۹۱ میلیون تومان۱۸۷ میلیون تومان
پراید ۱۳۱۱۷۲ میلیون تومان۱۷۰ میلیون تومان
پراید ۱۳۲۱۶۰ میلیون تومان۱۶۱ میلیون تومان
پراید ۱۵۱۱۶۷ میلیون تومان۱۶۷ میلیون تومان
پراید ۱۵۱ پلاس۱۷۸ میلیون تومان۱۷۸ میلیون تومان
تیبا۱۸۱ میلیون تومان۱۸۰ میلیون تومان
تیبا ۲۱۸۶ میلیون تومان۱۸۵ میلیون تومان
تیبا ۲ پلاس۲۰۶ میلیون تومان۲۰۲ میلیون تومان
ساینا۱۹۵ میلیون تومان۱۹۵ میلیون تومان
ساینا S۲۱۵ میلیون تومان۲۱۵ میلیون تومان
کوئیک دنده‌ای۱۹۵ میلیون تومان۱۹۴ میلیون تومان
کوئیک اتوماتیک پلاس۲۸۷ میلیون تومان۲۸۷ میلیون تومان
سیتروئنیک میلیارد و ۵۰ میلیون تومانیک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان
چانگان۶۱۵ میلیون تومان۶۲۰ میلیون تومان
وانت زامیاد۲۷۲ میلیون تومان۲۷۵ میلیون تومان
کیا سراتویک میلیارد و ۵۵  میلیون تومانیک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان
آریو۴۴۰ میلیون تومان۴۴۰ میلیون تومان
شاهین۳۴۲ میلیون تومان۳۴۲ میلیون تومان