شرکت کرمان موتور که با غرفه‌ای زیبا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور یافته است قیمت محصول وارداتی خود هیوندای اکسنت را اعلام کرد.

شرکت کرمان موتور که با غرفه‌ای زیبا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور یافته است قیمت محصول وارداتی خود هیوندای اکسنت را اعلام کرد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از سبقت آزاد، قبل از اینکه به سراغ مشخصات فنی هیوندای اکسنت وارداتی کرمان برویم بد نیست بدانید که همزمان با صدور دعوتنامه‌ برای خریداران هیوندای اکسنت ۲۰۲۳، کرمان موتور قیمت نهایی این خودرو را معادل ۱ میلیاردو ۸۶۵ میلیون تومان اعلام کرده است.

اکسنت در نسخه ۲۰۲۳ از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱٫۶ لیتری همراه با سیستم تزریق سوخت دو مسیره، ماژول مدیریت گرمایی و کوئل با سطح بالای احتراق بهره می‌برد. علاوه بر آن پیشرانه به سیستم بازیابی گازهای خروجی از سیستم اگزوز و زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها نیز مجهز شده است.

به لطف گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته جدید هوشمند، مصرف سوخت هیوندای اکسنت ۲۰۲۳ در شهر، بزرگراه و به صورت ترکیبی به ترتیب برابر با ۷٫۱ و ۵٫۷ و ۷ لیتر خواهد بود که نسبت به مصرف سوخت مدل قبلی که به ترتیب معادل با ۸٫۴ و ۶٫۱ و ۷٫۳ لیتر بوده، پیشرفت محسوسی داشته است.

با توجه به محدودیت رنج قمیتی در قانون واردات خودرو تمامی خودروهای وارداتی از برندهای مختلف در به صورت کاملا اقتصادی و با کمترین حد مشخصات فنی، امکانات و تجهیزات رفاهی وارد کشور خواهند شد.

پیشرانه این نسخه ۱۲۱ اسب‌بخار و ۱۵۰ نیوتن‌متر خواهد داشت که به ترتیب ۹ اسب بخار قدرت و ۱۱ نیوتن متر گشتاور نسبت به نسخه قبلی کاهش خواهد داشت.

در بخش امکانات و تجهزات رفاهی هیوندای اکسنت وارداتی دارای ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری ESP، ترمزهای دیسکی عقب و جلو، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۸ اینچی، مه شکن عقب، سنسور پارک عقب، ۴ بلندگو، بلوتوث و پورت USB خواهد داشت و تجهیزاتی مانند کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده، دوربین عقب، تهویه خودکار و سنسور باران را در اختیار نخواهد داشت.