سرهنگ قاسم علی‌پور نیز در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه طراز شرکت‌های دانش بنیان از سطح منطقه بالاتر است، گفت: خیلی‌ها محصولات شرکت‌های دانش بنیان داخلی را نمی‌شناسند و از طریق واردات، نیاز خود را برطرف می‌کنند که باید این شرکت‌ها معرفی شوند، خیلی‌ها به این محصولات نیاز دارند، اما اطلاعی ندارند، امیدواریم رسانه بتواند به صورت تخصصی، صدای شرکت‌های دانش بنیان باشند تا سه قشر سرمایه گذار، تصمیم گیر و جوانان جویای کار، بدانند از این مسیر می‌توان کسب و کار راه اندازی کرد، وظیفه این اطلاع رسانی‌ها بر عهده رسانه است.

محصولات تولیدی دانش بنیان‌ها به مصرف کنندگان معرفی شود، سرهنگ قاسم علی‌پور نیز در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه طراز شرکت‌های دانش بنیان از سطح منطقه بالاتر است، گفت: خیلی‌ها محصولات شرکت‌های دانش بنیان داخلی را نمی‌شناسند و از طریق واردات، نیاز خود را برطرف می‌کنند که باید این شرکت‌ها معرفی شوند، خیلی‌ها به این محصولات نیاز دارند، اما اطلاعی ندارند، امیدواریم رسانه بتواند به صورت تخصصی، صدای شرکت‌های دانش بنیان باشند تا سه قشر سرمایه گذار، تصمیم گیر و جوانان جویای کار، بدانند از این مسیر می‌توان کسب و کار راه اندازی کرد، وظیفه این اطلاع رسانی‌ها بر عهده رسانه است.

به گزارش وقایع‌نیوز به نقل از شهر مردم: وی، افزود: احساس «فقر و مشکلات» در جامعه، زیاد است وگرنه مشکلات اقتصادی به این بزرگی نیست، مشکلات فقط از طریق ادارات و نهادهای دولتی حل نمی‌شود، حلقه‌های میانی، همین شرکت‌ها، رسانه‌ها و مردم هستند که با همکاری، اتفاقات زیادی می‌افتد، خیلی از شرکت‌های دانش بنیان نسبت به ده سال گذشته رشد زیادی داشتند، رسانه باید صدای شرکت‌های دانش بنیان باشند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

علی‌پور، با بیان اینکه گاهی محصول می‌تواند محصول مصرفی مانند یک فیلتر باشد که مصرف کنندگان می‌توانند از نمونه داخلی تولید شده، توسط شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند، و این سبب رونق این کسب و کارها می‌شود بنابراین موقع تهیه یک محصول، اول باید جستجو کرد و دید که آیا نمونه این محصول در استان تولید شده است یا نه و بعد اقدام به خرید کنند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه سطح مطالبات شرکت‌های دانش بنیان بالا نیست و به راحتی قابل حل است، افزود: مسئله ما از طریق دولت‌ها، حل نمی‌شود، باید به سمت خصوصی سازی رفت، باید نیازها را از این طریق حل کرد، نیاز مردم و عرضه کننده، اگر به هم نزدیک شود، مشکلات حل می‌شود.