طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق مشترک استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مدیرکل روابط عمومی صندوق مشترک استانها منصوب شد.

طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق مشترک استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مدیرکل روابط عمومی صندوق مشترک استانها منصوب شد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق مشترک استانها، درمراسمی که با حضور ودود حیدری مقدم مدیرعامل، ولی اله آقایارزاده مشاور ویژه اقتصادی ، مدیران و کارکنان صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سرکار خانم المیرا حبیبی کلی به سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان صندوق مشترک استانها منصوب شد.

این گزارش حاکیست، در این مراسم که صبح روز شنبه (۲۷ آبان)  با حضور مدیران، مسوولان و اعضای صندوق برگزار شد مدیرعامل صندوق مشترک استانها با اشاره به سوابق فعالیت ها و اقداماتی که در سازمان صورت میگیرد و همچنین جایگاه روابط عمومی و نقش آفرینی آن در راستای پیشبرد اهداف سازمان، وظایف مدیریت روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی دستاورد ها و فعالیت های صندوق موثر است.

این گزارش حاکیست، در این مراسم که صبح روز شنبه (۲۷ آبان)  با حضور مدیران، مسوولان و اعضای صندوق برگزار شد مدیرعامل صندوق مشترک استانها با اشاره به سوابق فعالیت ها و اقداماتی که در سازمان صورت میگیرد و همچنین جایگاه روابط عمومی و نقش آفرینی آن در راستای پیشبرد اهداف سازمان، وظایف مدیریت روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی دستاورد ها و فعالیت های صندوق موثر است.

وی گفت: امید است با انتصاب خانم المیرا حبیبی کلی به سمت مدیرکل روابط عمومی صندوق مشترک استانها و با اتکال به خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) با پیروی از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، ایشان در چارچوب وظایف خود، موفق و موید باشد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیرکل روابط عمومی صندوق مشترک استانها به وی اهدا شد.