مرکز «رسا»؛ پل ارتباطی سازمان با رسانه‌ها و سایر دستگا‌ه‌ها رئیس سازمان انرژس اتمی ایران در نشست خبری تشریح دستاوردهای شانزدهمین سال روز ملی فناوری هسته ای در خصوص مرکز رشد و نوآوری رسا به عنوان یکی از ایستگاه‌های کاملا فعال در زمینه تحقق شعار سال 1401 «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین‌» گفت

رئیس سازمان انرژی اتمی:

مرکز «رسا»؛ پل ارتباطی سازمان با رسانه‌ها و سایر دستگا‌ه‌ها
رئیس سازمان انرژس اتمی ایران در نشست خبری تشریح دستاوردهای شانزدهمین سال روز ملی فناوری هسته ای در خصوص مرکز رشد و نوآوری رسا به عنوان یکی از ایستگاه‌های کاملا فعال در زمینه تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین‌» گفت: مرکز رسا در نخستین روزهای فعالیت موفق شد زمینه‌های بسیار مساعدی را برای مشارکت دادن گروه‌های دانشی، شرکت‌های دانش بنیان فراهم ‌کند تا این گروه‌ها و شرکت‌ها تبدیل به شرکت‌های دانش بنیان شوند و از طریق سرمایه‌گذاری‌های مشترک بتوانند آن را برای سیستم زندگی مردم، صنعت و در اقتصاد کشور فعال کنند.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، معاون رئیس جمهور در آغاز این نشست خبری اظهار کرد: امیدوارم سال نو بر همه دوستان رسانه‌ای مبارک باشد؛ فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می‌کنم. انشاالله طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق واقع شده باشد و همه برای عزت روزافزون و پیشرفت کشور دعا می‌کنیم. امیدوارم در این ماه که ماه اجابت دعاست، خداوند در شب‌های قدر بهترین سرنوشت‌ها را برای همه ملت ایران رقم بزند.
مهندس اسلامی بیان کرد: مرکز فناوری و نوآوری «رسا» را برای دیدار با شما دوستان رسانه‌ای انتخاب کردیم زیرا تاکنون در اینجا حضور نیافته‌اید، مرکز «رسا» دارای ظرفیتی است که شما مشابه آن را در کارخانه‌های نوآوری که معاونت علمی ایجاد کرده است، مشاهده کرده‌اید و یا نمونه مشابه آن در پارک‌های علم و فناوری قابل مشاهده است.