مراسم پانزدهمين سالروز تاسيس موسسه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ایده، عصر امروز 12 اردیبهشت همزمان با روزمعلم دراین موسسه برگزار شد. دراین مراسم از اساتید برتر این موسسه قدردانی شد و دکتر آرش سلطانعلی مدیرعامل موسسه ایده، جایزه استاد برتر این موسسه را به مهندس فریناز ابراهیم زاده اهدا کرد.

مراسم پانزدهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ایده، عصر امروز ۱۲ اردیبهشت همزمان با روزمعلم دراین موسسه برگزار شد. دراین مراسم از اساتید برتر این موسسه  قدردانی شد و دکتر آرش سلطانعلی مدیرعامل موسسه ایده، جایزه استاد برتر این موسسه را به  مهندس فریناز ابراهیم زاده اهدا کرد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه ایده، مراسم پانزدهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ایده، عصر امروز۱۲اردیبهشت وهمزمان با روز معلم، با حضورجمع کثیری ازعلاقه مندان، هنرجویان، هنرمندان و اساتید رشته های هنر و رسانه، در موسسه ایده برگزار شد.

دراین مراسم که همزمان با روز معلم بود، از اساتید برتر این موسسه  قدردانی و براساس انتخاب تمامی اساتید و هنرجویان موسسه هنری ایده و با در نظرگرفتن شاخصه ها و معیارهای علمی، اخلاقی و منش استادی، مهندس فریناز ابراهیم زاده بعنوان استاد برترموسسه فرهنگی هنری ایده معرفی شد.

استاد فریناز ابراهیم‌زاده، دارنده مدارک بین المللی نرم افزارهای Adobe و UX Design و مدرس حرفه ای نرم افزارهای Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Xd, Figma در ایران و همچنین مربی حرفه ای طراحی تجربه کاربریDesign UX/UI در مدرسه ایده است.

از ویژگی های بارز استاد ابراهیم زاده، هوشمندی و قدرت تحلیل فوق العاده، همچنین مهارتهای آموزشی بسیار عالی و ارزنده است، وی در میان اغلب دانشجویان مدرسه ایده بسیار شناخته شده و بسیار محبوب است. او مفاهیم پیچیده را با تسلط و مهارت ویژه ای به روشی ساده و قابل فهم  به دانشجویان ارائه می دهد. ایجاد علاقه و اشتیاق در بین دانشجویان، صبوری در تدریس از دیگر ویژگی‌های بارز اوست.

او در جمع دانشجویان خود، همواره به عنوان فردی با استعداد، مجرب، مشتاق در به اشتراک گذاشتن علم و تجربه خود برای دیگران شناخته شده اند.

وی برای سومین سال متوالی توانست این عنوان را کسب و در مراسم امسال دکترآرش سلطانعلی مدیرعامل موسسه هنری ایده، با اهدای لوح تقدیر برای تلاش و کوشش فراوان در امر آموزش و تعلیم هنرجویان از وی تقدیر و قدردانی کرد.

ایده،موسسه ای برای کشف استعدادهای فرهنگی و هنری

ایده، موسسه ای است فرهنگی، آموزشی و پژوهشی غیر دولتی شامل ارکان چهارگانه (مدرسه هنری ایده، مدرسه تبلیغات ایده، گالری ایده و انتشارات ایده) که از سال ۱۳۸۷ در قالب یک موسسه فرهنگی به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر و ارتباطات در عرصه هنر و تبلیغات در ایران آغاز به فعالیت کرده است. در۱۵ سال گذشته این موسسه با تلاش و پشتکاری وافر و شبانه روزی، با تمام مشکلات و ناملایمت هایی که با آن روبه رو بوده، توانسته تاثیری عمیقی در تعالی و ارتقا فرهنگ، هنر و رشته ارتباطات در جامعه ایران ایجاد و هنرمندان وکارشناسان بنامی را به این حوزه ها معرفی کند.

در مدرسه هنری ایده، دوره های تخصصی کاربردی و مهارتی مدرسه ایده در سطوح مختلف تجربی و حرفه ای در زمینه‌های گرافیک دیزاین، نقاشی، تصویرسازی، چاپ و بسته بندی، عکاسی، فیلمسازی، انیمیشن، طراحی مد و لباس، طراحی جواهرات، طراحی وب، نرم افزارهای تخصصی دیزاین و همچنین دوره های تخصصی در حوزه‌های نظری هنر از جمله تاریخ هنر معاصر ایران و جهان، فلسفه هنر، نشانه شناسی در آثار هنری، مدیریت گالری‌های هنری، مجموعه داری و کیوریتوریال و… برگزارمی شود.

این دوره‌های آموزشی کمک شایانی به علاقمندان و دست‌اندرکاران رشته های هنری می کند تا توانمندی های خود را شناسایی و سمت و سویی حرفه ای برای علایق خود آغاز کنند. رویکرد تازه در تراز جهانی آموزش، پایه گذاری حرکتی نو، بصورت دوره های کوتاه مدت است. سطح کیفیت آموزش ها، موجب شده است تا هنرجویان و علاقمندان هنر، پاسخی برای نیازهای علمی و تکنیکی خود در دوره های آموزشی مرتبط بیابند.

گالری ایده محلی برای نمایش آثار هنری هنرمندان حرفه‌ای

در پی استقبال کم‌ سابقه جامعه فرهنگی و به منظور تعامل بیشتر با هنرجویان و هنرمندان جوان، مؤسسه ایده در کنار برگزاری دوره های آموزشی، با هدف کمک به ایجاد خلاقیت، ‌نواندیشی و نوآوری در عرصه‌های هنرهای تجسمی، گالری ایده را برای نمایش آثار هنری هنرمندان حرفه‌ای تأسیس کرد. همکاری و مشارکت اساتید و هنرمندان صاحب‌نام در حوزه‌ هنرهای تجسمی یکی از افتخارات گالری ایده است و این موسسه توانستـه هنرجویان حـرفه ای را برای ورود به بـازار کار و درآمدزایی تربیت کند.

همچنین به مناسبت روز جهانی گرافیک و دیزاین (۲۷ آپریل)، در گالری ایده از چهارم اردیبهشت ماه، نمایشگاه آثار فاخر گرافیکی و پوسترهای هنرمندان و هنرجویان مطرح این رشته در حال برگزاری است.

موسسه و گالری ایده درشهرتهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم (رمضانی)، پلاک ۲۶ واقع است.