شهرداری کرج در بارندگی اخیر غافلگیر شد رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حواشی پیاده روی خانواده و محیط زیست واکنش نشان داد و از مردم متدین، انقلابی وشهید پرور کرج عذرخواهی کرد.

واکنش رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص حواشی همایش پیاده روی خانواده و محیط زیست/ شهرداری کرج در بارندگی اخیر غافلگیر شد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حواشی پیاده روی خانواده و محیط زیست واکنش نشان داد و از مردم متدین، انقلابی وشهید پرور کرج عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وقایع نیوز به نقل از اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در ابتدای یکصدو یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران ، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد اظهارداشت: در جریان برگزاری همایش پیاده روی با برنامه ریزی شهرداری کرج در هفته گذشته، اتفاقی به وقوع پیوست که بار دیگر، نام شهرداری و شورای ششم را در فضای رسانه ای بر سر زبان ها انداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن عذرخواهی از مردم متدین، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کرج به سهم خود و به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر اذعان کرد: حق این بود که با توجه به اینکه شورای شهر در برنامه ریزی و اجرای این برنامه نقشی نداشت، مجموعه مدیریت شهری که خود را منتسب به جریان انقلابی می داند، به طور رسمی از مردم عذرخواهی می کرد.

قاسم پور تاکید کرد: شهرداری کرج باید برخوردی در شأن این اتفاق داشت نه برخوردهای سطحی، کم عمق و بی اثر مانند ماجرای قبلی که با فردی برخورد شد که نه پشتوانه ای داشت و نه شاید تقصیری بر گردن او بود. به نظر می رسد این بار هم، بررسی کردند تاببینند چه کسی از همه بی آدم تر و کم پشتوانه تر است که با او برخورد شود.

وی افزود: انتظار می رفت به گونه ای این مراسم برنامه ریزی و اجرا می شد که اتفاقی رخ ندهد که مردم مومن و انقلابی کرج وخانواده های معظم شهدا را آزرده خاطر کند. ما به سهم خود یک بار دیگر از مردم این شهر عذرخواهی می کنیم، اگرچه سهم دیگران درجای خود باقی است، امید آن می رود با برنامه ریزی های مناسب، دیگر شاهد این گونه اتفاقات در شهر نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: با توجه به پیش بینی های دقیق هواشناسی، غافلگیری از بارش باران مقبول هیچ دستگاهی نیست، آن هم دستگاه عریض و طویلی مانند شهرداری که امروز باید مبتنی بر پیش بینی ها و هوشمندی، خود را برای مقابله با هرگونه احتمالات حتی بحران ها آماده کند اما به نظر می رسد شهرداری و معاونت خدمات شهری کرج در بارندگی اخیر کاملا غافلگیر شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در جریان بارندگی اخیر، شهر کرج به مثابه یک استخر بزرگ در اختیار مردم بود و اقدامات شایسته و به موقعی انجام نشد و باز هم نام شهرداری کرج مانند خورشیدی تابان بر تارک و سیمای فضای رسانه ای استان درخشید. البته به حق نیست که از زحمات پاکبانان و همکارانی که در آن روز زحمات بسیاری را متحمل شدند، قدردانی نکنم.

قاسم پور عنوان کرد: بی شک برنامه ریزی ها و مدیریت و فرماندهی میدان در جریان بارندگی اخیر، در خور و شأن مردم نبود که در این موضوع نیز، شاهد عذرخواهی مجموعه مدیریت شهری از مردم به طور رسمی نبودیم؛ باز هم ما به سهم خود علیرغم اینکه نقشی در اجرانداشتیم، از شهروندان عذرخواهی می کنیم. وظیفه ما برقراری بودجه و نظارت است؛ آقای شهردار ما منتخب شما هستیم یا شما منتخب ما؟!

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آقای شهرداری ما منتخب شما هستیم یا شما منتخب ما؟ نحوه رفتار شما با اعضای شورای اسلامی شهر نشان می دهد که ظاهرا این انتخاب از سوی شما صورت گرفته است؛ از اینکه ما را انتخاب کردید، از شما تشکرمی کنیم. البته پرداختن به نحوه انتخاب شما هم در نوع خود می تواند جالب باشد که از حوصله این جلسه خارج است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: آقای شهردار در نحوه رفتار خود با اعضای شورای اسلامی شهر کرج تجدیدنظر کنید؛سوال و پرسش در مورد نقاط و افرادی که مورد مشورت شما هستند، بسیار است اما انتظار می رود محل مشورت و مراجعه شما اعضای شورای اسلامی شهر باشند. به گفته قاسم پور؛ اعضای شورای ششم هیچ مشکلی با هم ندارند و با تمام توان در خدمت مردم هستند؛ البته اگر بگذارید و بگذارند.