کرونا یقه بازیگر و مدیرتولید فیلم جنجال در خانه را گرفت، در آستانه اکران خصوصی و پخش فیلم جنجال در خانه مطلع شدیم بازیگر و مدیر تولید این فیلم نیز به کرونا مبتلا شدند و در قرنطینه به سر می‌برند.

کرونا یقه بازیگر و مدیرتولید فیلم جنجال در خانه را گرفت، در آستانه اکران خصوصی  و پخش فیلم جنجال در خانه مطلع شدیم بازیگر و مدیر تولید این فیلم نیز به کرونا مبتلا شدند و در قرنطینه به سر می‌برند.

حمید کریمی بازیگر و علی نوابی مدیر تولید فیلم جنجال در خانه با وجود تزریق دو دوز واکسن کرونا ،به این بیماری مبتلا شدند و تحت درمان هستند .

به گزارش پایگاه خبری وقایع‌نیوز به نقل از اکوپرشین هم اکنون حال حمید کریمی و علی نوابی خوب است و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند و شرایط زیاد سختی ندارند.

این گزارش حاکی است علی نوایی مدیر تولید فیلم پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان مسیح دانشوری به علت درگیری ریه هایش جهت بهبودی به منزل منتقل شده است و حمید کریمی نیز با تجویز پزشک معالج  دوران قرنطینه را در منزل سپری می‌کند .

علی نوابی در همین رابطه به خبرنگار اکو پرشین گفت :فکر نمی‌کردم با تزریق دو دوز  واکسن کرونا به این بیماری مبتلا شوم که این اتفاق رخ داد و ریه هایم نیز درگیر شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت بهتری دارم و امیدوارم هر چه سریعتر به شرایط عادی بازگردم.

 حمید کریمی بازیگر فیلم جنجال در خانه به کارگردانی محمد کریمی گفت: اصلا فکر نمی کردم این بیماری مرا اسیر کند به همین خاطر آن را جدی نگرفته بودم.

این بازیگر اظهار داشت :حال که  به این بیماری مبتلا شدم به  موزی بودن آن پی بردم ولی خدا را شکر که خیلی خفیف  درگیر این بیماری شدم.

 بازیگر سریال ناخنک و میانبر در ادامه گفت: از همه تقاضا دارم کماکان ماسک بزنند و اصول بهداشتی را رعایت کنند چون من با زدن ماسک و عدم خروج از منزل به این بیماری مبتلا شدم.

 وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تا قبل از اکران خصوصی جنجال در خانه به تهیه کنندگی محمد کریمی این بیماری را شکست دهم  و در جمع عوامل این فیلم در موقع اکران حضور پیدا کنم.

حمید کریمی بازیگر، علی نوابی مدیر تولید فیلم جنجال در خانه+اکوپرشین
حمید کریمی بازیگر، علی نوابی مدیر تولید فیلم جنجال در خانه