گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا بر مبنای ISO9001:2015  برای چهارمین سال متوالی مورد تأیید قرار گرفت.

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا بر مبنای ISO9001:2015  برای چهارمین سال متوالی مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش وقایع نیوز  به نقل از روابط عمومی و بنا بر اعلام مدیریت ریسک و بهبود فرآیند ها بیمه آسیا، در پی انجام موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالیانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شرکت بیمه آسیا و انطباق الزامات این استاندارد، گواهی نامه مربوطه برای این شرکت در سال ۱۴۰۱ تایید و صادر شد.

بنابراین گزارش، گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا توسط موسسه بین المللی  CBQA  GLOBAL  صادر شده است. این شرکت در زمینه صدور گواهی نامه های استاندارد سیستم مدیریتی ISO  فعالیت می کند.

گفتنی است، ایزو ۹۰۰۱ استانداردی بین المللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در هر شرکت است. این استاندارد بین المللی به منظور افزایش رضایت مشتری، استفاده از رویکرد فرآیندی را به هنگام توسعه، اجرا و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت در نظر می گیرد.