ترافیک سنگین در جاده چالوس، بارش برف و باران در محورهای ۶ استان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش یک درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش وقایع نیوز به نقل از تسنیم، مطابق اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس اطلاعات دریافتی از ۲۲۶۳ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری کشور تردد وسایل نقلیه نسبت به ۲۴ ساعت گذشته یک درصد افزایش یافته است.

سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددها ۱۴٫۶ درصد است و بیشترین و کمترین تردد به ترتیب در ساعات ۱۷ تا ۱۸ و ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

سازمان راهداری از  تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر داده است.

همچنین در زمان حاضر برخی محورهای استان آذربایجان غربی، کرمانشاه، همدان و کردستان دارای بارش برف و باران و برخی محورهای استان  آذربایجان شرقی و ایلام دارای بارش باران هستند.

ترافیک سنگین در جاده چالوس

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۴.۵درصدی تردد در جاده‌های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مطابق اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس اطلاعات دریافتی از ۲۲۶۳ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری کشور تردد وسایل نقلیه نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۴٫۵ درصد افزایش یافته است.

سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددها ۱۷٫۶ درصد است و بیشترین و کمترین تردد به ترتیب در ساعات ۱۷ تا ۱۸ و ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

سازمان راهداری همچنین از ترافیک سنگین در محور کرج ـ چالوس محدوده کندوان، ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهر ویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل گلشهر تا امامزاده طاهر(س) و استاندارد تا پل فردیس خبر داده است.